کد خبر 4964
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

فراخوان عمومی شناسایی “خرید و راه اندازی سیستم اتوماسیون جهان فولاد سیرجان”

فراخوان عمومی شناسایی “خرید و راه اندازی سیستم اتوماسیون جهان فولاد سیرجان”

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در نظر دارد نسبت به “خرید، نصب و راه اندازی سیستم اتوماسیون شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان” اقدام نماید.

به گزارش آهن نیوز؛ از شرکت های واجد صلاحیت دارای حداقل ۲ (دو) کار مشابه دعوت به عمل می آید حداکثر تا پایان وقت اداری ۱۴۰۲/۰۴/۰۷، نامه اعلام آمادگی خود را به همراه مدارک و مستندات براساس دستورالعمل ارزیابی کیفی مناقصه گران به آدرس ایمیل tender@sjscosteel.com ارسال نمایند.

۱- شرکت ها می بایست جهت دریافت دستورالعمل ارزیابی کیفی به آدرس اینترنتی سایت شرکت به آدرس www.sjsco.ir مراجعه نمایند. (تکمیل و ارسال فرم دستورالعمل مذکور به منظور ارزیابی کیفی الزامی است)

۲- درخواست رسمی با ذکر شماره و موضوع مناقصه (اعلام آدرس ایمیل، شماره تلفن ثابت و همراه الزامی است).

سایر موارد:

۱- ارائه اسناد و اعلام آمادگی مطابق شرح بالا هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و شرکت جهان فولاد در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

۲- شرکت جهان فولاد سیرجان پس از ارزیابی مستندات ارسالی، شرکت هایی که در این مرحله واجد صلاحیت مقدماتی باشند را به مناقصه دعوت خواهد کرد.

۳- هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه می باشد.

۴- دعوت شدگان می‌توانند در مورد ابهامت و سوالات مربوطه؛ با کمیسیون معاملات مجتمع جهان فولاد سیرجان با شماره همراه ۰۹۹۱۲۹۳۸۳۱۷ تماس حاصل نمایند.

دبیرخانه کمیسیون معاملات

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان

انتهای پیام/

کد خبر 4964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =