کد خبر 4973
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از بازار آهن

تزلزل در بازار میلگرد ادامه دارد

تزلزل در بازار میلگرد ادامه دارد

امروز کمبود تقاضا در بازار آهن مشابه بورس کالا کاملا قابل مشاهده بود. بسیاری از کارخانه‌ها سعی در ثابت نگه داشتن قیمت‌ها داشتند؛ البته نوساناتی هم نسبت به روز گذشته مشاهده شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار در بازار پس از افزایش هزار تومانی دیروز همچنان در کانال ۴۹ هزار تومان در حال معامله است. در بازار آهن نیز مانند روز گذشته ثبات و نوسانات قیمت کاهشی و افزایشی ادامه یافت اما برخی از مبادی فروش نیز افزایش قیمت اعلام کردند.

امروز در بورس کالا نیز شاهد کاهش تقاضا نسبت به عرضه مقاطع فولادی خصوصا در محصول میلگرد بودیم طوریکه با حذف نیمی از عرضه این محصول برای ۹۸ هزار و ۱۱۱ تن معامله شده ۶۳ هزار و ۸۵۹ تن تقاضا وجود داشت، نرخ پایه برای این محصول ۲۳ هزار و ۴۹۶ تومان معامله شد. 

این وضعیت در بازار آهن هم کاملا قابل مشاهده بود. بسیاری از کارخانه‌ها امروز هم سعی در ثابت نگه داشتن قیمت‌ها داشتند؛ البته نوساناتی هم نسبت به روز گذشته مشاهده شد.

روز گذشته قیمت میلگرد آجدار نوسانات متعددی تجربه کرد به این صورت که برخی از مبادی فروش حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش قیمت داشتند و شمار محدودی نیز حدود ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان قیمت‌ها را بالا بردند اما عمده مبادی فروش با ثبات قیمت همراه بودند و کف قیمت میلگرد همچنان در کانال ۲۵۵۰۰ تومان قرار داشت. به عنوان نمونه قیمت میلگرد ۱۸ کارخانه میانه که در پایان هفته گذشته ۲۶۵۰۰ تومان معامله می‌شد دیروز  در هر کیلو ۲۶ هزار تومان معامله شد.

در بازار امروز نیز نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر اعلام شد اما در موارد کاهش بین ۱۰۰ تا ۹۵۰ تومانی و در مواردی نیز افزایش بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومانی مشاهده شد. در این میان نرخ‌های اعلامی میلگرد ذوب‌آهن اصفهان نیز ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته به دنبال داشت که شرح زیر است.
 - بارگیری از انبار اصفهان

۱۲        ⬅️           ۳۰۲۰۰   تومان
۱۴        ⬅️           ۲۶۷۰۰   تومان
۱۶        ⬅️           ۲۶۷۰۰   تومان
۱۸        ⬅️           ۲۶۵۰۰   تومان
۲۰        ⬅️           ۲۶۵۰۰   تومان   
۲۲        ⬅️           ۲۶۷۰۰   تومان       
۲۵        ⬅️           ۲۶۷۰۰   تومان  
۲۸        ⬅️           ۲۶۶۰۰   تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =