کد خبر 4992
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

انتقاد فولاد مبارکه از مدل سهمیه‌بندی برق وزارت نیرو

انتقاد فولاد مبارکه از مدل سهمیه‌بندی برق وزارت نیرو

مدیر انرژی و سیالات فولاد مبارکه به مدل سهمیه‌بندی برق توسط وزارت نیرو در تابستان سال جاری ایراد وارد دانست و تصریح کرد در این مدل برخی فولادسازان امکان تولید ندارند.

به گزارش آهن نیوز؛ سیدامیر طباطبائیان مدیر انرژی و سیالات فولاد مبارکه درباره سهمیه‌بندی برق صنایع در تابستان سال جاری گفت: وزارت نیرو در سهمیه‌بندی برق در فصول اوج مصرف، با شرکت‌های فولادی هماهنگی‌هایی دارد اما این هماهنگی‌ها با شدت و ضعف صورت می‌گیرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ این هماهنگی بسیار ضعیف بود، در سال ۱۴۰۱ بهبود پیدا کرد و در سال جاری نیز گویا با تاخیر دارد صورت می گیرد.

طباطبائیان تصریح کرد: اختلافی که بین فولادسازان و وزارت نیرو بر سر سهمیه انرژی وجود دارد در مدل سهمیه بندی است، گاه در مدلی که وزارت نیرو ابلاغ کرده برای فولادسازان امکان تولید وجود ندارد.

مدیر انرژی و سیالات فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: آن گونه که به ما ابلاغ شده توانیر در صدور ابلاغیه مربوط به مدیریت بار مشترکین سیمان، فولاد و انرژی‌بر در تابستان با وزارت صمت هماهنگ شده اما آن طور که از گفته‌های مدیران وزارتخانه برمی‌آید هنوز هماهنگی‌ها نهایی نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر 4992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =