کد خبر 5023
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت HSS کانادا

کاهش ۱۰۰ دلاری  قیمت HSS کانادا

کارخانه‌های لوله‌سازی کانادا قیمت لوله‌های HSS را ۱۰۰ دلار در هر تن کاهش می‌دهند!

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز به نقل از متال بولتن، منابع به Fastmarkets گفتند که چندین کارخانه تولید لوله، از جمله Nucor Tubular و Atlas Tube، به مشتریان در مورد کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت مقاطع ساختاری توخالی (HSS) در روز در ماه ژوئن اخبار دادند.

گفته می‌شود شرکت‌های Hanna Steel و Welded Tube کانادا در حال اطلاع رسانی به مشتریان در مورد کاهش  نرخ آن از اواخر پنجشنبه هستند.

در نتیجه، ارزیابی قیمت هفتگی Fastmarkets برای مقاطع توخالی گرید فولاد ASTM A۵۰۰'  درجه B داخلی، کارخانه قیمت آن را در هر تن (۱۰۰ دلار) کاهش داد و در روز پنجشنبه هر تن با نسبت درصد کاهش ۲۶ معامله شد.

یک توزیع‌کننده، پس از تأیید اینکه «همه تأمین‌کنندگان ما ۱۰۰ دلار در هر تن کاهش دادند» در روز پنجشنبه، این سؤال را مطرح کرد که این ممکن است «اولین کاهش قیمت‌ها» در کوتاه‌مدت باشد.

قیمت کویل نورد گرم، هزینه ورودی اولیه برای تولید HSS، در دو ماه گذشته نزدیک به ۳۰۰ دلار در هر تن کاهش یافته است.

در حالی که تقاضای سالم مصرفی قیمت‌های HSS را در این دو ماه ثابت نگه داشت، تولیدکنندگان، خریداران و توزیع‌کنندگان شاهد کاهش شاخص روزانه HRC Fastmarkets از بالاترین سطح اخیر در هر تن در ۸ آوریل به ۶۰ دلار در هر تن وزن در این هفته بودند.

شاخص روزانه کویل نورد گرم فولاد کارخانه فوب آمریکا، قیمت دلار به ازای هر تن وزن (۱۲۱۵.۶۰ دلار در هر تن) در روز چهارشنبه ۱ ژوئن محاسبه شد که ۲۹۷.۴۰ دلار در هر تن (۱۹.۶۶ درصد) نسبت به بالاترین قیمت اخیر کاهش یافته است.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =