کد خبر 5046
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

نخستین صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی سنگ‌آهن کشور افتتاح شد

نخستین صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی سنگ‌آهن کشور افتتاح شد

نخستین صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی حوزه سنگ آهن، آهن و فولاد کشور در شهر یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش آهن نیوز؛ روح الله فیروز آبادی امروز و در ادامه سفر به استان یزد با حضور در مرکز نوآوری درخشان یزد، اقدام به افتتاح و بهره برداری از نخستین صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی حوزه سنگ آهن، آهن و فولاد کشور کرد.

در این مراسم معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی سنگ آهن و صنایع وابسته با عنوان CVC سنگ آهن را مورد بهره برداری قرار داد.

سرمایه گذاری مستقل و مشارکتی در زنجیره سنگ آهن، آهن و فولاد، حمایت از طرح‌های نوآورانه در زنجیره سنگ آهن، آهن و فولاد، مشاوره به سرمایه گذاران و سرمایه پذیران، برگزاری رویدادها و همایش‌های تخصصی و مساعدت در تامین مواد اولیه، تجهیزات، فضای فیزیکی و زیرساخت از جمله خدمات اصلی این صندوق عنوان شده است.

همچنین این صندور در حوزه‌های ترویج، فرهنگ‌سازی و نوآوری در حوزه معادن و صنایع وابسته، هوشمندسازی، ماشین‌سازی، تجهیزات و صنایع پیشرفته و نوین در حوزه معادن و صنایع وابسته ، فناوری‌های نوین اکتشاف و استخراج؛ راهکارهای افزایش بهره‌وری در حوزه معادن و صنایع وابسته، روش‌های تامین نوین انرژی در حوزه معادن و صنایع وابسته فعالیت ‌می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 5046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =