کد خبر 5074
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از بازار آهن

کاهش نرخ تیرآهن در کانال رقابتی ادامه دارد

کاهش نرخ تیرآهن در کانال رقابتی ادامه دارد

در بازار امروز هر کیلوگرم تیرآهن سایز ۱۴ شرکت ذوب آهن ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته، ۱.۳ درصد ارزان‌تر شده و نرخ سایر سازهای این محصول در بخش کیلویی نیز ۲۰۰ الی ۷۰۰ تومان کاهش دارد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز قیمت دلار در کانال ۴۹ هزار تومان در نوسان بوده و با نرخ ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان در حال معامله است. بازار آهن امروز نیز شاهد نوسانات قیمت متفاوت محصولات فولادی در مبادی فروش مختلف بود.

به هرحال قیمت روز آهن آلات در مجموع با تاثیر عواملی مانند کاهش و افزایش تقاضا، تغییر قیمت محصولات اولیه، نرخ ارز و ... به‌صورت روزانه بالا و پایین می‌شود. 

البته ثبات قیمتی و روند کاهشی نسبی قیمت‌ها پس از اخبار امیدبخش سیاسی و اقتصادی از جمله آزاد شدن پول‌های بلوکه شده، تثبیت نرخ ارز و ... این اتفاق قابل پیش بینی بود. طوریکه در بازار دیروز نرخ روز تیرآهن همچنان در غالب شرکت‌ها روند نزولی داشت و حدود ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت هر شاخه تیرآهن کاهشی بود. 

در بازار امروز نیز کارخانه‌ها در عرضه تیرآهن هماهنگ عمل کرده و همه آن‌ها، قیمت محصولات خود را کاهش دادند. هر کیلوگرم تیرآهن سایز ۱۴ شرکت ذوب آهن امروز ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته، ۱.۳ درصد ارزان‌تر شده است. البته تلاش شرکت ذوب آهن همچنان روی حفظ قیمت تیرآهن در کانال رقابتی بازار است. نرخ سایر سازهای این محصول در بخش کیلویی نیز ۲۰۰ الی ۷۰۰ تومان کاهش داشته و به شرح زیر است:

۱۴      ⬅️    ۲7۲۰۰   تومان
۱۶      ⬅️    ۲۸۵۰۰   تومان
۱۸      ⬅️    ۲۸۵۰۰   تومان
۲۰      ⬅️    ۲۸۲۰۰   تومان
۲۴      ⬅️    ۲۸۶۰۰   تومان
۲۷      ⬅️    ۲۷۳۰۰   تومان

همچنین در بخش شاخه‌ای نیز نرخ تیرآهن این شرکت ۲۰ الی ۱۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته داشت و در سایزهای مختلف به قیمت‌های زیر بود:

۱۴      ⬅️    ۴۶۱۰۰۰۰     تومان
۱۶      ⬅️    ۵۴۷۰۰۰۰     تومان
۱۸      ⬅️    ۶۶۱۰۰۰۰     تومان
۲۰      ⬅️    ۷۷۲۰۰۰۰     تومان
۲۲      ⬅️    ۹۹۰۰۰۰۰   تومان
۲۴      ⬅️    ۱۰۷۰۰۰۰۰   تومان
۲۷      ⬅️    ۱۲۰۳۰۰۰۰   تومان

تیرآهن نیمه سبک ذوبی شاخه‌ای ۱۴    ⬅️   ۴۱۴۰۰۰۰  تومان

تیرآهن نیمه سبک ذوبی شاخه‌ای ۱۶    ⬅️   ۴۸۲۰۰۰۰  تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =