کد خبر 5102
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

مذاکره بازیکن کنگویی با سپاهان جدی است؟

مذاکره بازیکن کنگویی با سپاهان جدی است؟

بازیکن آفریقایی مذاکرات خود برای پیوستن به سپاهان را تأیید کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ فصل نقل‌ و انتقالات لیگ برتر فوتبال به روزهای داغ و تابستانی خود نزدیک می‌شود و شاهد شایعات و اخبار ضد و نقیض در مورد جابجایی بازیکنان هستیم.

تیم فوتبال سپاهان که خیلی زودتر از سایر رقبا وارد این بازار شد، در گام نخست قرارداد پیام نیازمند دروازه‌بان خود را به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد تا خیال هواداران سپاهان از دروازه این تیم راحت شد.

از صبح امروز خبری در مورد پیوستن احتمالی یک بازیکن اهل کنگو به جمع طلایی‌پوشان در حال دست به دست شدن است و خود این بازیکن نیز در اظهارنظری جالب مذاکراتش با سپاهان را تایید کرده است.

فیستون کالالا مایله، معروف به فیستون مایله فوتبالیست حرفه‌ای کنگو است که به عنوان مهاجم برای باشگاه آفریقای جوان لیگ برتر تانزانیا و تیم ملی کنگو بازی می‌کند، این فوتبالیست ۱۸۰  سانتی‌متر قد دارد و فوتبال حرفه‌ای خود را در سن ۲۵ سالگی در تیم آس ویتا کنگو شروع کرده است.

مایل برای یانگ افریکنز (جوانان آفریقایی) در کشور تانزانیا بازی کرده و عملکرد خوبی برای این تیم داشته است، نگاهی به آمار این مهاجم کنگویی حاکی از آن است که او در ۲ فصل حضورش در این تیم و در ۲۴ بازی آمار ۱۷ گل را ثبت کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 5102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =