کد خبر 5107
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

آهن‌نیوز از بازار آهن گزارش می‌دهد:

افت و خیز میلگرد در بازار آزاد

افت و خیز میلگرد در بازار آزاد

قیمت میلگرد تحت تاثیر عوامل مختلفی از قبیل عرضه و تقاضا، قیمت محصولات اولیه، نرخ ارز و ... به طور مدام و لحظه‌ای در حال تغییر است. امروز نیز شروع قیمت‌ها برای این محصول بدون تغییر شروع شد اما در ادامه روز قیمت‌ها دچار افت و خیز شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز نرخ دلار در بازار با افت مجدد به کانال ۴۸ تومانی داشته و با نرخ ۴۸ هزار و ۸۲۲ تومان در حال معامله است. نرخ دلار و جو روانی ناشی از اخبار سیاسی مثبت همچنان سایه بر بازار آهن داشته و بازار بر روی ثبات نسبی در حال حرکت است با وجود این تقاضای آنچنانی چه در بازار بوس و چه بازار آزاد وجود ندارد. 

طوریکه در عرضه‌های امروز شمش در بورس کالا از ۱۵۹ هزار و ۱۹۰ تن عرضه شده ۱۴۴ هزار و ۸۵ تن معامله شد که برای آن تقاضای ۱۲۹ هزار و ۳۶۵ تنی وجود داشت. متوسط نرخ پایه معامله شده این محصول نیز بدون تغییر قیمت محسوس نسبت به هفته قبل به مبلغ ۲۰ هزار و ۴۲۱ تومان معامله شد.

به هر حال قیمت میلگرد تحت تاثیر عوامل مختلفی از قبیل عرضه و تقاضا، قیمت محصولات اولیه، نرخ ارز و ... به طور مدام و لحظه‌ای در حال تغییر است. امروز نیز شروع قیمت‌ها برای این محصول بدون تغییر شروع شد اما در ادامه روز قیمت‌ها دچار بالا و پایین شده تعداد کمی از شرکت‌ها افزایش بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی داشته و تعداد زیادی نیز کاهش بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومانی دارد. در این میان قیمت اعلامی میلگرد ذوب‌آهن اصفهان به صورت بارگیری از انبار اصفهان ۲۰۰ الی ۵۰۰ تومان افزایش در برخی سایزها نسبت به آخرین نرخ اعلامی دارد و به شرح زیر است:

۱۲        ⬅️           ۳۰۱۰۰   تومان
۱۴        ⬅️           ۲۶۳۰۰   تومان
۱۶        ⬅️           ۲۶۳۰۰   تومان
۱۸        ⬅️           ۲۶۲۰۰   تومان
۲۰        ⬅️           ۲۶۲۰۰   تومان   
۲۲        ⬅️           ۲۶۲۰۰   تومان       
۲۵        ⬅️           ۲۶۲۰۰   تومان  
۲۸        ⬅️           ۲۶۱۰۰   تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =