کد خبر 5233
۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

تغییر مجدد درصد پیش دریافت تیرآهن، میلگرد و شمش بلوم+نامه

تغییر مجدد درصد پیش دریافت تیرآهن، میلگرد و شمش بلوم+نامه

طبق ابلاغیه صبح امروزِ چهارم تیرماه ۱۴۰۲ بورس کالای ایران، میزان پیش‌دریافت برای خرید محصولات تیرآهن، میلگرد و شمش بلوم مجددا تغییر کرده و به ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق ابلاغیه صبح امروز چهارم تیرماه ۱۴۰۲ بورس کالای ایران، میران پیش‌دریافت برای خرید محصولات تیرآهن، میلگرد و شمش بلوم مجددا تغییر کرد. 

به موجب این ابلاغیه از روز دوشنبه پنجم تیرماه ۱۴۰۲ میزان پیش دریافت خرید محصولات مذکور در شرکت بورس کالای ایران تا اطلاع ثانویه، ۱۰ درصد اعمال خواهد شد.

این درحالی است که مقدار این پیش‌پرداخت چهارمین بار است که از شروع سال ۱۴۰۲ تغییر کرده است. اولین تغییر این پارامتر در پی التهابات بازار آهن آلات، در ابلاغیه‌ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ برای تیرآهن و میلگرد از ۱۰ به ۳۰ درصد افزایش یافته بود، سپس در تاریخ ۲۹ فروردین به ۱۰ درصد کاهش و در نهایت در نشست مشترک روز ۵ اردیبهشت میان وزارت اقتصاد، صمت، رئیس کل گمرک و مدیرعامل بورس کالای ایران مجددا ۳۰ درصد مصوب شد.

برای شمش بلوم نیز تغییر پیش پرداخت از ۱۰ درصد به ۳۰ درصد در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعمال شده بود که امروز مجددا به ۱۰ درصد بازگشت. 

تغییر مجدد درصد پیش دریافت تیرآهن، میلگرد و شمش بلوم به ۱۰ درصد+نامه

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =