کد خبر 5253
۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹

خداحافظی مهدی شیری از فولاد خوزستان

خداحافظی مهدی شیری از فولاد خوزستان

مهدی شیری در یک استوری از مردم خوزستان و باشگاه فولاد خداحافظی کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ در شب شلوغ دفتر محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، چهار بازیکن جدید به باشگاه تراکتور پیوستند که یکی از آنها، مهدی شیری، مدافع فصل گذشته فولاد و ستاره سابق پرسپولیس بود.

شیری که در میانه لیگ بیست و یکم با نظر نکونام به فولاد پیوسته بود، سرانجام پس از یک سال و نیم حضور در این باشگاه خوزستانی، از جمع قرمزهای اهواز جدا شد.

در همین رابطه، مدافع جدید پرشورها با انتشار یک متن در استوری حساب کاربری خود در اینستاگرام، ضمن تشکر از هواداران فولاد، از این باشگاه و دوستدارانش خداحافظی کرد.

در متن استوری منتشر شده در صفحه شیری آمده؛

به رسم ادب و احترام برای قدردانی
خاک جنوب گیراست؛ این را وقتی فهمیدم که می‌خواستم از اهواز زیبا و مردمان با فرهنگش دل بکنم. دل کندن از شهر کارون، شهر پل‌های فلزی و... کار سختی است، اما چه باید کرد که حکم فوتبال حرفه‌ای همین است؛ یک روز می‌آیی و یک روز هم باید بروی. رفتن البته همیشه بد نیست، چون قطعا تا همیشه به خاطر خواهم داشت که روزگاری در شهری نفس کشیدم که ایستادگی مردمانش مثل نخل‌هایش زبانزد عام و خاص است. فولاد برای من فقط یک باشگاه نبود فولاد سبک زندگی استواری به من آموخت که تا همیشه همراهم خواهد ماند آرزویم سربلندی شماست. به امید دیدار مردم خونگرم اهواز و هواداران دوست داشتنی و عزیز فولاد.

انتهای پیام/

کد خبر 5253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =