کد خبر 5309
۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افزایش حجم و ثبات قیمت تیرآهن و میلگرد بورسی

افزایش حجم و ثبات قیمت تیرآهن و میلگرد بورسی

طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۷ تیر ۱۴۰۲ قرار است ۳۵۰ هزار ۴۵۹ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، ریل آهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۷ تیر ۱۴۰۲ قرار است ۳۵۰ هزار ۴۵۹ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، ریل آهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود. حجم عرضه‌های امروز در مقایسه با هفته گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

تیرآهن عرضه شده در بورس کالای امروز به مقدار ۲۹ هزار و ۳۹ تن بوده که حدود ۸۴ درصد افزایش حجم نسبت به هفته قبل داشته و نرخ پایه آن نیز با ۰/۵ درصد کاهش به مبلغ ۲۳۱ هزار و ۶۹۲ تومان معامله خواهد شد.

همچنین در بین عرضه‌های امروز ذوب آهن اصفهان عرضه ۲۵۵ تن ریل آهنی را با نرخ پایه ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان برای تاریخ تحویل ۳۱ مرداد ۱۴۰۲، دارد.

همچنین میلگرد با ۲۹۵ هزار و ۸۸۵ تن ۵۳/۳ درصد کاهش حجم عرضه نسبت به هفته قبل دارد. میانگین موزون نرخ پایه این محصول ۲۲ هزار و ۴۹۵ تومان یا حدود ۲۴،۵۱۹ تومان به اضافه ارزش افزوده و حدود کیلویی ۷۰ تومان پایین‌تر از میانگین نرخ پایه عرضه هفته گذشته (۲۲ هزار و ۵۶۱ تومان) بر روی سایت بورس کالا قرار گرفته است.

ناودانی با ۲ هزار و ۳۰۰ تن تغییر قیمت محسوسی نسبت به هفته قبل نداشته و به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۳۲ تومان درحالی در تابلوی معاملات قرار می‌گیرد که ۱۶/۳ درصد افزایش حجم نسبت به هفته قبل دارد.

نبشی نیز با ۸۲/۳ درصد کاهش حجم به مقدار ۳ هزار و ۶۸۰ تن و کاهش ۷/۱ درصدی نرخ پایه به قیمت ۲۲ هزار و ۳۷۸ تومان معامله خواهد شد.

ورق گرم موجود در لیست عرضه امروز ۰/۵ درصد کاهش حجم نسبت به هفته قبل داشته و به مقدار ۱۹ هزار و ۳۰۰ تن و با نرخ پایه ۲۵ هزار و ۳۶۵ تومان در تابلوی معاملات قرار خواهد گرفت.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات مربوط به زنجیره فولاد را به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد:

افزایش حجم و ثبات قیمت تیرآهن و میلگرد بورسی

کد خبر 5309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =