کد خبر 5393
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

ثبات قیمت شمش فولادی در بورس کالا

ثبات قیمت شمش فولادی در بورس کالا

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۱۲ تیر ۱۴۰۲ قرار است ۲۳۴ هزار و ۲۱۰ تن محصولات فولادی شامل تختال، شمش بلوم، انواع ورق رنگی، سرد B، گالوانیزه G و قلع اندود عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۱۲ تیر ۱۴۰۲ قرار است ۲۳۴ هزار و ۲۱۰ تن محصولات فولادی شامل تختال، شمش بلوم، انواع ورق رنگی، سرد B، گالوانیزه G و قلع اندود عرضه شود. این درحالی است که حجم عرضه شده در روز جاری بیش از ۵۱ درصد افزایش نسبت به هفته قبل دارد.

تختال C عرضه شده در اطلاعیه امروز با ۵۰ هزار تن حجم که توسط فولاد خوزستان و هرمزگان عرضه شده، افزایش ۴۰۰ درصدی نسبت به هفته قبل داشته اما نرخ پایه آن از ابتدای سال ثابت بوده و به مبلغ ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو معامله می‌شود. تسویه این محصول به صورت تماماً نقدی خواهد بود.

شمش بلوم موجود در عرضه‌های امروز با حجم ۱۶۳ هزار و ۲۱۰ تن موجود بوده و حجم آن ۱۵/۹ درصد افزایش نسبت به هفته قبل دارد. نرخ پایه برای این محصول به نسبت هفته گذشته تغییر محسوسی نداشته و با فقط ۰/۱ درصد افزایش، به قیمت ۲۰ هزار و ۱۱۶ تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است. پایین‌ترین نرخ عرضه این محصول ۱۹ هزار تومان و بالاترین نرخ نیز ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

ورق سرد B با حجم ۲ هزار تن و نرخ پایه ۳۱ هزار و ۵۵۰ تومان که توسط صنایع هفت الماس برای تاریخ تحویل ۱۲ مهر عرضه شده در تابلوی معاملات قرار می‌گیرد.

ورق گالوانیزه G موجود در لیست عرضه امروز نیز با ۵۰ درصد افزایش حجم و ۰/۴ درصد افت قیمت پایه مواجه شده و به حجم ۳ هزار تن و نرخ ۴۴ هزار ۱۴۵ تومان به ازای هر کیلو معامله خواهد شد. عرضه این محصول امروز توسط فولاد مبارکه اصفهان برای تاریخ تحویل ۳۱ شهریور سال جاری صورت گرفته و به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری تسویه خواهد شد.

ورق قلع اندود و ورق رنگی هفته قبل عرضه نشده بود و امروز به ترتیب به حجم ۶ هزار تن و ۱۰ هزار تن که توسط فولاد مبارکه عرضه شده، در تابلوی معاملات قرار خواهد گرفت.

تصویر زیر جزئیات محصولات عرضه شده امروز به همراه نوسان حجم و نرخ را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

ثبات قیمت شمش فولادی در بورس کالا

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =