کد خبر 5404
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

استقبال از شمش فولادی/ تختال حذف شد

استقبال از شمش فولادی/ تختال حذف شد

در پایان معاملات امروز محصولات فولادی در بورس کالا با ریزش ۳۵/۳ درصد محصولات و حذف کامل تختال C حجمی به مقدار ۱۵۱ هزار و ۴۸۰ تن با تقاضای ۱۶۶ هزار و ۳۵ تنی معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۱۲ تیر ۱۴۰۲ قرار بود ۲۳۴ هزار و ۲۱۰ تن محصولات فولادی شامل تختال، شمش بلوم، انواع ورق رنگی، سرد B، گالوانیزه G و قلع اندود عرضه شود اما در پایان معاملات ۳۵/۳ درصد ریزش و حذف کامل تختال C حجمی به مقدار ۱۵۱ هزار و ۴۸۰ تن با تقاضای ۱۶۶ هزار و ۳۵ تنی معامله شد.

۵۰ هزار تن تختال C عرضه شده در اطلاعیه امروز که توسط فولاد خوزستان و هرمزگان عرضه شده بودبا وجود ثبات قیمتی چندماهه اما به دلیل نبود تقاضا از تابلوی معاملات حذف شد.

شمش بلوم موجود در عرضه‌های امروز نیز با ریزش ۱۹/۴ درصدی به مقدار ۱۳۱ هزار و ۴۸۰ تن با نرخ پایه ۲۰ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد که برای آن تقاضای ۱۵۴ هزار و ۳۳۵ تنی موجود بود. پایین‌ترین نرخ معامله شده این محصول ۱۹ هزار تومان و بالاترین نرخ نیز با قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت.

ورق سرد B موجود در لیست عرضه امروز با ریزش ۵۰ درصدی به مقدار هزار تن و نرخ پایه ۳۱ هزار و ۵۵۰ تومان که توسط صنایع هفت الماس برای تاریخ تحویل ۱۲ مهر عرضه شده بود بر روی تابلوی معاملات به فروش رفت.

ورق گالوانیزه G موجود در لیست عرضه امروز نیز با ۵۰ درصد افزایش حجم و ۰/۴ درصد افت قیمت پایه مواجه شده و به حجم ۳ هزار تن و نرخ ۴۴ هزار ۱۴۵ تومان به ازای هر کیلو معامله خواهد شد. عرضه این محصول امروز توسط فولاد مبارکه اصفهان برای تاریخ تحویل ۳۱ شهریور سال جاری صورت گرفته و به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری تسویه خواهد شد.

ورق گالوانیزه G ورق قلع اندود و ورق رنگی که توسط فولاد مبارکه عرضه شده بودند هم طبق اطلاعیه عرضه به طور کامل مورد معامله قرار گرفتند.

تصویر زیر جزئیات محصولات عرضه شده امروز به همراه نوسان حجم و نرخ را نسبت به هفته قبل و نتیجه معاملات را نشان می‌دهد.

استقبال از شمش فولادی/ تختال حذف شد

استقبال از شمش فولادی/ تختال حذف شد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =