کد خبر 5408
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

آهن‌نیوز از بازار آهن گزارش می‌دهد:

افزایش بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ تومانی میلگرد در بازار آزاد

افزایش بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ تومانی میلگرد در بازار آزاد

امروز قیمت اعلامی میلگرد از اکثر مبادی فروش بدون تغییر قیمت بود و تعداد کمی کاهش بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی داشتند اما بر شمار شرکت‌هایی که افزایش قیمت داشتند افزوده شده و برخی شرکت‌ها با افزایش بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ تومانی همراه بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد از دیروز در یک جهش افزایشی به کانال ۵۰ تومان رسید و در حال حاضر با قیمت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۶۹ درصدی دارد در حال معامله است. بازار آهن و فولاد در روند آرام و با ثباتی قرار دارد و معاملات نیز رونق چندانی ندارد.

معاملات امروز محصولات و فولادی و خاصه شمش فولاد نیز با استقبال قابل قبولی همراه بود و برای به ۱۳۱ هزار و ۴۸۰ تن شمش با نرخ پایه ۲۰ هزار و ۱۵۰ تومان، تقاضای ۱۵۴ هزار و ۳۳۵ تنی موجود بود. پایین‌ترین نرخ معامله شده این محصول ۱۹ هزار تومان و بالاترین نرخ نیز با قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت.

در پایان روز یکشنبه بسیاری از مبادی فروش، قیمت میلگرد را کاهش دادند و سایر مقاطع فولادی هم یا روی ریل ثبات قیمت حرکت کردند یا اندکی ارزان‌تر شدند. وضعیت بازار آهن در روزهای آغاز تابستان، نوید آینده خوبی را به کارخانه‌ها و تولید کننده‌ها نمی‌دهد و به نظر می‌رسد ساخت و ساز در بدترین وضعیت خود در سالیان اخیر قرار دارد.

گزارش‌ها از بازار میلگرد، خبر از کاهش بی‌سابقه قیمت این مقطع فولادی می‌دهند. میلگرد میانه روز یکشنبه را در کانال ۲۲ هزار تومان به پایان رساند که نسبت به یک هفته قبل، ۲ هزار تومان کاهش نرخ را نشان می‌دهد. میلگردهای سایز ۱۴، ۱۶ و ۱۸ این کارخانه، دیروز با قیمت هر کیلوگرم ۲۲.۸۷۷ تومان به فروش رسیدند.

امروز هم قیمت اعلامی برای این محصول از اکثر مبادی فروش بدون تغییر قیمت بود و تعداد کمی کاهش بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی داشتند اما بر شمار شرکت‌هایی که افزایش قیمت داشتند در معاملات امروز افزوده شده و برخی شرکت‌ها افزایش بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ تومانی داشتند. از جمله شرکت هیربد زرندیه با ۲۵۰ تومان افزایش قیمت، میلگرد سایزه ۱۴ و ۱۶ خود را با نرخ ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رساند.

در این میان ذوب آهن اصفهان نیز نرخ میلگرد سایزهای مختلف خود را برای بارگیری از انبار با ۱۰۰ تومان کاهش در برخی سایزها نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته اعلام کرد که به شرح زیر است:

۱۲        ⬅️           ۳۰۵۰۰   تومان
۱۴        ⬅️           ۲۶۳۰۰   تومان
۱۶        ⬅️           ۲۶۳۰۰   تومان
۱۸        ⬅️           ۲۵۸۰۰   تومان
۲۰        ⬅️           ۲۵۸۰۰   تومان
۲۲        ⬅️           ۲۶۱۰۰   تومان
۲۵        ⬅️           ۲۶۳۰۰   تومان
۲۸        ⬅️           ۲۶۱۰۰   تومان  
۳۲        ⬅️           ۲۶۱۰۰   تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =