کد خبر 5425
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

بزرگترین معدن طلای کشور در اردستان افتتاح می‌شود

بزرگترین معدن طلای کشور در اردستان افتتاح می‌شود

فرماندار اردستان گفت: شهرستان اردستان بیش از ۹۵ معدن فعال دارد یکی از بزرگترین معادن طلای کشور در اردستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش آهن نیوز؛ سید محمد هادی‌احمدی‌طبا فرماندار اردستان در همایش ملی صنعت و معدن، اظهار داشت: تاکنون صنعت‌گران شهرستان اردستان کمک‌های بسیاری در حوزه فرهنگی، اجتماعی و حوزه‌های مختلف داشته‌اند اما برای مردم بیان نشده و این نقطه ضعف است.

وی افزود: در حوزه معادن سال گذشته اولین بار در شهرستان اردستان یک کار مشارکتی با یک میلیارد تومان را با معادن روستای چاه‌ریسه شروع کردیم و دو کیلومتر از جاده این روستا آسفالت شد  این اتفاق خوبی است که تاکنون نداشتیم.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش با همکاری و مشارکت یکی از کارخانجات شهرستان، تیم کینگ بوکسینگ شهرستان اردستان به مسابقات ملی اعزام و برای اولین بار قهرمان کشور شد این امر مهم با حمایت یک صنعت‌گر حاصل شد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: در آستانه سفر استاندار اصفهان به اردستان هستیم و خبرهای خوبی در حوزه صنعت، معدن خواهیم داشت قصد داریم اردستان را در عرصه‌های مختلف رشد دهیم و اولویت‌بندی‌هایی را در شهرستان داریم یکی از اولویت‌های ما صنعت گردشگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در حوزه صنعت گردشگری امید می‌رود در دو ماه آینده یکی از اماکن اقامتی شهرستان اردستان افتتاح شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

احمدی‌طبا تاکید کرد: از مدیرکل صمت استان می‌خواهیم به اردستان نگاه ویژه داشته باشند، این شهرستان بیش از ۹۵ معدن فعال دارد، یکی از بزرگترین معادن طلای کشور در اردستان افتتاح خواهد شد همچنین چندین معدن آهن خوب در شهرستان وجود دارد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: شهرستان اردستان نیاز به شادابی، نشاط و امید دارد، با همکاری جوانان این شهرستان وبگاه گردشگری این شهرستان راه‌اندازی شده و باید این استعدادها را دریافت و با برداشتن موانع، از آنان تجلیل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 5425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =