کد خبر 5464
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

با نوسان نرخ دلار در مرز ۵۰ تومان در طول این هفته، تغییر خاصی نیز در روند بازار آهن و فولاد خصوصا با توقف محسوس تقاضای سرمایه‌ای و مصرفی، وجود ندارد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، با نوسان نرخ دلار در مرز ۵۰ تومان در طول این هفته و ثبات نسبی آن، تغییر خاصی نیز در روند بازار آهن و فولاد خصوصا با توقف محسوس تقاضای سرمایه‌ای و مصرفی، وجود ندارد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، تیرآهن کارخانه و میلگرد کارخانه و انبار ۱۰۰ الی ۵۰۰ تومان کاهش داشته اما تیرآهن انبار بدون تغییر قیمت بود.

قیمت پروفیل هفته قبل را در کانال ۳۲ هزار تومان شروع کرد؛ اما این روزها در آستانه ورود به کانال ۲۹ هزار تومان است. دیروز نیز قیمت روز قوطی پروفیل، پروفیل زد، پروفیل در و پنجره و سایر پروفیل‌ها هم عمدتا ثابت اعلام شدند اما قیمت پروفیل اصفهان در برخی ضخامت‌ها با کاهش ۵۰۰ تومانی همراه بود. قیمت پروفیل ۲ میل روز گذشته در محدود ۳۴ تا ۳۵ هزار تومانی اعلام شد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ آهن اسفنجی اعلامی از سوی مبادی فروش ۵۰ الی ۱۰۰ تومان کاهش داشته و نرخ اکثر تولیدکنندگان شمش فولادی نیز تغییر قیمت خاصی نداشت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =