کد خبر 5593
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

تابلوی بورس کالا، پذیرای ۱۸ هزار و ۹۵۰ تن انواع ورق فولادی

تابلوی بورس کالا، پذیرای ۱۸ هزار و ۹۵۰ تن انواع ورق فولادی

امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران ۱۸ هزار و ۹۵۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، گرم B، گالوانیزه G و قلع اندود عرضه شده است که نسبت به عرضه‌های همین روز در هفته قبل ۱۴/۲ درصد کاهش حجم داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران ۱۸ هزار و ۹۵۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، گرم B، گالوانیزه G و قلع اندود عرضه شده است که نسبت به عرضه‌های همین روز در هفته قبل ۱۴/۲ درصد کاهش حجم داشته است.

ورق رنگی موجود در لیست عرضه امروز توسط صنایع هفت الماس به مقدار ۱۲۰۰ تن عرضه شده که نرخ پایه برای آن ۴۶ هزار و ۲۳۸ تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است. نرخ این محصول 2/9 کاهش نرخ نسبت به هفته قبل دارد.

ورق گرم B با حجم ۵۰۰ تن و نرخ پایه ۱۵ هزار و ۸۲۵ تومان توسط شاهین پایدار قرن عرضه شده که تنها یک بار در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ عرضه شده است. 

ورق قلع اندود با هزار و ۸۰۰ تن حجم عرضه و ۴۹ هزار و ۶۸۲ تومان نرخ پایه نسبت به هفته قبل 10 درصد کاهش حجم داشته اما تغییر قیمت محسوسی ندارد.

در نهایت ورق گالوانیزه G با ۱۵ هزار ۴۵۰ تن حجم عرضه و ۴۲ هزار و ۶۹۴ تومان میانگین نرخ پایه، تغییر قیمت زیادی نسبت به هفته قبل ندارد و فقط 0/9 درصد افزایش حجم داشته است.

تصویر زیر جزئیات بیشتری از عرضه‌های امروز به همراه نوسانات حجم و قیمت نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

تابلوی بورس کالا، پذیرای ۱۸ هزار و ۹۵۰ تن انواع ورق فولادی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =