کد خبر 5717
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

روند تغییرات قیمتی میلگرد در هفته سوم تیر

روند تغییرات قیمتی میلگرد در هفته سوم تیر

طبق نمودار روند تغییرات قیمتی میگرد در طول هفته گذشته و با نزدیک شدن به روزهای پایانی هفته، قیمت‌ها همچنان روند ریز کاهشی به سر برد و ثبات و کاهش قیمت‌ها، رویداد غالب در فضای مقاطع فولادی محسوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در هفته‌ای که گذشت با رفت و برگشت جزئی دلار در کانل‌های 49 و 50 تومان، می‌توان گفت نرخ ارز تقریبا در یک ثبات خوبی بود.

طبق نمودار روند تغییرات قیمتی میگرد در طول هفته گذشته و با نزدیک شدن به روزهای پایانی هفته، بازار آهن همچنان در خوابی عمیق به سر برد و ثبات و کاهش قیمت‌ها، رویداد غالب در فضای مقاطع فولادی محسوب شد.

روند تغییرات قیمتی میلگرد در هفته سوم تیر

با وجود این‌که از رکود بازار ساخت و ساز به عنوان یکی از دلایل اصلی کاهش سرمایه‌گذاری در صنایع فولادی یاد می‌شود؛ اما این روزها همچنان شاهد افزایش قیمت مسکن هستیم! اتفاقی که در نهایت به ضرر تولیدکننده و حتی سرمایه‌گذار خواهد بود.

از طرفی با توجه به اینکه بازار جهانی فولاد در کانال کاهشی قرار دارد و مواد اولیه با ثبات و نزول قیمت همراه هستند، یقینا کلیه بازارها به ویژه در بازارهای صادراتی ایران و تثبیت روند کاهشی و ثابت بازار داخلی اثرگذار خواهد بود؛ به عنوان مثال میلگرد چین که بزرگترین فولاد جهان است حدود ۱۶ دلار کاهش یافته است.

برای هفته آتی اگر تغییرات محسوسی در نرخ ارز و نرخ‌های جهانی رخ ندهد. انتظار بازار با ثبات یا کاهش ۱ الی ۵ درصدی را در قیمت‌ها خواهیم داشت.

کد خبر 5717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =