کد خبر 5737
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

کسب عنوان زرین دیگر برای مجتمع فولاد ظفر بناب

کسب عنوان زرین دیگر برای مجتمع فولاد ظفر بناب

همزمان با گرامیداشت روز صنعت و معدن و همایش سراسری خانه های صنعت و معدن کشور در تبریز، از واحدهای نمونه ۱۴۰۲ در هشت بخش روز پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ در سالن همایش های بین المللی خاوران تبریز تجلیل به عمل آمد.

به گزارش آهن نیوز؛ در بزرگ ترین رویداد تجلیل واحدهای تولیدی استان آذربایجان شرقی از ۵۱ شرکت نمونه در ۸ بخش تجلیل و قدردانی به عمل آمد که فرهاد نیک نفس مدیرعامل مجتمع فولاد ظفر بناب لوح و تندیس سپاس در بخش صنعت؛ گروه فولاد استان آذربایجان شرقی را دریافت کرد.

همچنین، تقدیر در بخش پیشکسوتان نمونه صنعت از مدیران عامل چهار شرکت، در بخش واحدهای نمونه تحقیق و توسعه و خدمات فنی و مهندسی از دو شرکت همچنین در بخش دانش بنیان، معدن و شهرک صنعتی نمونه از یک شرکت و در بخش واحدهای تولیدی نمونه صنعتی از چهل شرکت در بیست و یک گروه تجلیل انجام یافت.

این گزارش حاکی است؛ در مرحله داوری انتخاب واحدهای نمونه ۱۴۰۲ کارنامه کاری ۱۴۰۱ در آیتم های؛ میزان تولید، میزان فروش، میزان سود دهی، هزینه انرژی مصرف، هزینه آموزش کارکنان، ارزش صادرات، تعداد نیروی انسانی شاغل برحسب بیمه، ایجاد زنجیره ارزش و مشتری مداری، کسب گواهینامه های معتبر کیفیت محصول و زیست محیطی، انجام طرح های توسعه و نوآوری از جمله شاخص های انتخاب برای تجلیل صنعتگران نمونه از سوی خانه صنعت و معدن استان آذربایجان شرقی بود.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور دکتر آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری ، برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، رئیس و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز، کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌ شرقی، تعدادی از مدیران کل استان آذربایجان شرقی و برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزارشد.

در این مراسم؛ آقامحمدی رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: توقع ما از آذربایجان این است که بتواند واحدها را با همدیگر پیشرو و هم قدم کند، امروزه شاهد افزایش آذربایجان فعال و پرتلاش با حضور جوانان صنعت گر هستیم که این امر مهم بایستی با تدبیر در جهت رفع مشکلات وچالش ها در حوزه نیروی انسانی محقق شود.

آقامحمدی در بخش دیگری از سخنانش افزود: در حال حاضر ۴۰۰جوان نخبه فعال به عنوان واحد تولید کننده صنعتی در استان آذربایجان شرقی در صدد تامین نیروی کار هستند که امیدواریم به نحو مقتضی این موضوع حل و فصل شود.

طبق این گزارش؛ در حالی مجتمع فولاد ظفر بناب برای نوبت ششم در سال های اخیر موفق به کسب این عنوان از سوی خانه صنعت و معدن استان آذربایجان شرقی شده که این مجتمع و شرکت های تابعه با تولید بیش از ۹۰۰ هزار تن انواع مقاطع فولادی و معدنی، زمینه اشتغال ۱۳۰۰ نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 5737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =