کد خبر 5758
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

تقاضا برای شمش جان مجدد گرفت

تقاضا برای شمش جان مجدد گرفت

امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۲ از محصولات زنجیره فولاد با ریزش ۲۰/۱ درصد از مجموع ۵۳۱ هزار و ۵۳۰ تن محصولات فولادی عرضه شده، ۴۲۴ هزار و ۵۳۰ تن با میزان تقاضای ۴۷۹ هزار و ۹۶۰ تن مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۲ از محصولات زنجیره فولاد با ریزش ۲۰/۱ درصد از مجموع  ۵۳۱ هزار و ۵۳۰ تن محصولات فولادی شامل تختال C، شمش بلوم، انواع ورق گرم HR، سرد B و گالوانیزه G عرضه شده، ۴۲۴ هزار و ۵۳۰ تن با میزان تقاضای ۴۷۹ هزار و ۹۶۰ تن مورد معامله قرار گرفت.

با حذف ۵۶/۸ درصد از تختال C عرضه شده در اطلاعیه امروز حجمی به مقدار ۲۰ هزار تن مربوط به شرکت‌های فولاد هرمزگان جنوب با همان نرخ پایه ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان به ازای هر کیلو معامله شد. تسویه این محصول به صورت ۱۰۰ درصد نقد خواهد بود. برای این مقدار معامله شده از تختال C استقبال چندان بالایی وجود نداشته و فقط ۵ هزار تن تقاضا وجود داشت.

شمش بلوم موجود در عرضه‌های امروز به حجم ۱۰۳ هزار و ۱۶۰ تن با میزان تقاضای ۱۴۰ هزار و ۸۷۰ تن معامله شد. نرخ پایه برای این محصول به نسبت هفته گذشته تغییر محسوسی نداشته و با فقط ۱ درصد کاهش، به قیمت ۱۹ هزار و ۴۳۷ تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است.  پایین‌ترین نرخ معامله این محصول ۱۸ هزار و ۷۵۰ تومان و بالاترین نرخ نیز ۲۰ هزار و ۴۷۸ تومان ثبت شد.

ورق سرد B با حجم ۶ هزار و ۳۰۰ تن و نرخ پایه ۳۱ هزار و ۲۲۲ تومان که توسط صنایع هفت الماس برای تاریخ تحویل ۲۶ مهر و به صورت تسویه تماما نقدی با میزان تقاضای ۷ هزار ۳۰۰ تنی به طور کامل فروش رفت.

ورق گالوانیزه G موجود در لیست عرضه امروز نیز به حجم ۵ هزار تن و نرخ ۴۳ هزار ۵۵۸ تومان به ازای هر کیلو معامله شد. عرضه این محصول امروز توسط فولاد مبارکه اصفهان برای تاریخ تحویل ۳۱ شهریور سال جاری صورت گرفته و به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری تسویه خواهد شد.

ورق گرم HR موجود در لیست عرضه امروز هم عرضه شده از سمت فولاد مبارکه برای تاریخ تحویل ۳۱ شهریور بود که معامله آن با ریزش ۳/۳ درصدی به حجم ۲۹۰ هزار و ۷۰ تن به نرخ ۱۵ هزار و ۷۶۷ تومان انجام شد.

تصویر زیر جزئیات محصولات عرضه شده امروز به همراه نوسان حجم و نرخ را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

تقاضا برای شمش جان مجدد گرفت

تقاضا برای شمش جان مجدد گرفت

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =