کد خبر 5790
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

استقبال ضعیف از محصولات فولادی علیرغم فروش ۹۸ درصدی!

استقبال ضعیف از محصولات فولادی علیرغم فروش ۹۸ درصدی!

امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران از مجموع ۹۲ هزار و ۲۵۰ تن محصولات فولادی عرضه شده با حذف ۲ درصد حجمی به مقدار ۹۰ هزار و ۴۰۰ تن با میزان تقاضای پایین‌تر از حجم معاملات به مقدار ۸۶ هزار و ۱۰۰ تن  معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران از مجموع ۹۲ هزار و ۲۵۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، سرد B، گالوانیزه G و قلع اندود و همچنین آهن اسفنجی عرضه شده با حذف ۲ درصد حجمی به مقدار ۹۰ هزار و ۴۰۰ تن با میزان تقاضای پایین تر از حجم معاملات به مقدار ۸۶ هزار و ۱۰۰ تن  معامله شد.

در جریان معاملات ورق رنگی عرضه شده توسط صنایع هفت الماس به مقدار ۸۰۰ تن بر پایه همان نرخ پایه، به مبلغ ۴۵ هزار و ۸۴۹ تومان به ازای هر کیلو معامله شد.

ورق سرد B با حجم ۲ هزار تن و نرخ پایه ۳۰ هزار و ۹۲۸ تومان توسط فولاد غرب آسیا برای تاریخ تحویل ۲۷ مهر ۱۴۰۲ با میزان تقاضای هزار و ۸۵۰ تن به طور کامل به فروش رفت.

ورق قلع اندود با ۲ هزار تن حجم عرضه و ۴۹ هزار و ۶۸۲ تومان نرخ پایه با استقبال نه چندان گرم به مقدار ۵۵۰ تن مواجه شد اما در نهایت به فروش رفت.

ورق گالوانیزه G هم با ریزش ۲۴/۸ درصد حجم عرضه به مقدار ۵ هزار ۶۰۰ تن حجم عرضه و نرخ پایه ۴۱ هزار و ۲۹۷ تومان در حالی مورد معامله قرار گرفت که ۳/۷ درصد افزایش قیمت نسبت به نرخ پایه داشته و تقاضای بالایی هم نداشت.

همچنین در میان عرضه‌های امروز برخلاف روال هر هفته شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر ۸۰ هزار تن آهن اسفنجی با نرخ پایه ۱۲ هزار و ۶۲۳ تومان را برای تاریخ تحویل اول مرداد عرضه کرده بود که با تقاضایی معادل همان عرضه به مقدار ۸۰ هزار تن به طور کامل خردی و فروش شد. 

تصویر زیر جزئیات بیشتری از عرضه‌های امروز به همراه نوسانات حجم و قیمت نسبت به هفته قبل و نتیجه پایان معاملات را نشان می‌دهد.

عرضه ۸۰ هزار تن آهن اسفنجی در کنار ورق‌ها در بورس امروز

استقبال ضعیف از محصولات فولادی علیرغم فروش ۹۸ درصدی!

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =