کد خبر 5846
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز قیمت دلار با قیمت ۴۸ هزار و ۷۳۰ تومان در بازار آزاد معامله شد این در حالی است که بازار آهن و فولاد کماکان در بخشی از مبادی فروش کاهشی بود و بخشی از بازار نیز با ثبات قیمت‌ها همراه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز قیمت دلار با قیمت ۴۸ هزار و ۷۳۰ تومان در بازار آزاد معامله شد این در حالی است که بازار آهن و فولاد کماکان در بخشی از مبادی فروش کاهشی بود و بخشی از بازار نیز با ثبات قیمت‌ها همراه بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد و تیرآهن در کارخانه و انبار بین ۵۰ تا ۷۰۰ تومان کاهش قیمت در ر کیلو برای این محصولات ثبت شد.

نرخ نبشی و ناودانی بدون تغییر اعلام شده و اما ورق سیاه اکسین بر خلاف کلیت بازار با ۱۸۰۰ الی ۲۴۰۰ تومان افزایش همراه بود.

پروفیل اصفهان که در اکثر روزهای هفته قبل با نرخ ثابت به بازار عرضه شد، دیروز را هم به عنوان آخرین روز از تیر ماه ۱۴۰۲ با همان نرخ پنجشنبه شروع کرد. قیمت این مقطع فولادی صبح دیروز به صورت میانگین ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد. این در حالیست که پروفیل تهران همچنان روی کانال ۳۲ هزار و ۱۰۰ تومان قرار گرفته و قصد برهم زدن آرامش خود را هم ندارد.

در بخش مواد اولیه  اکثر کارخانه های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه با ۴۳۰ الی ۵۳۰ تومان کاهش، نرخ اعلامی خود را بین ۱۲ هزار ۲۷۰ تومان تا ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان ثبت کرد.
قیمت‌های فروش شمش فولادی هم نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه ۱۵۰ تومان کاهش یافته و نرخ شمش ۱۵۰*۱۵۰ اصفهان با قیمت ۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ف

کد خبر 5846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =