کد خبر 5884
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

ورود وزیر صمت به موضوع انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی ایران

ورود وزیر صمت به موضوع انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی ایران

بعد از گذشت بیش از یک ماه از برگزاری انتخابات غیرقانونی هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران، وزیر صمت به عنوان رئیس شورای عالی نظارت بر اتاق به این موضوع ورود کرد و مقرر شد با برگزاری جلسه‌ای این مسأله‌ بررسی شود.

به گزارش آهن نیوز؛ عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران در نامه‌ای به اعضای شورای عالی نظارت به اتاق بازرگانی از آنها خواست تا در راستای رسیدگی به ابهامات وارده به انتخابات هیئت رئیس اتاق بازرگانی ایران در این جلسه شرکت کنند. 

در این نامه خطاب به اعضای شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران آمده است:‌ جلسه شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۲.۵.۷ در محل سالن جلسات شهید سلیمانی (طبقه دهم) ساختمان شهیدان مهری وزارت صمت برگزار می‌شود، خواهشمند است شخصا حضور بهم رسانید. 

در ادامه این نامه درباره دستور جلسه آورده شده است:‌ رسیدگی به ابهامات وارده به انتخابات مورخ ۱۴۰۲.۲.۲۸ هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و بررسی برخی گزارشات و اعتراضات پیرامون کیفیت برگزاری دستور جلسه است.

انتهای پیام/

کد خبر 5884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =