کد خبر 5893
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

کامل‌ترین قرارداد بیمه درمان مربوط به بازنشستگان صندوق فولاد است

کامل‌ترین قرارداد بیمه درمان مربوط به بازنشستگان صندوق فولاد است

درآئین همایش تجلیل از بازنشستگان صندوق فولاد در منطقه اصفهان که با محوریت امور بازنشستگی کارکنان فولاد منطقه اصفهان در تالار دکتر شریعتی دانشگاه اصفهان و با حضور گسترده و پرشور بازنشستگان تحت پوشش صندوق فولاد برگزار شد.

به گزارش آهن نیوز؛ رئیس امور بازنشستگان فولاد منطقه اصفهان در سخنانی ضمن تشکر از حضور بازنشستگان در این اجتماع که برای اولین بار طی سالهای گذشته برگزار گردیده است، اعلام داشت: تعامل سازنده با کانون‌های بازنشستگی در جهت رفع مشکلات و نواقص موجود می‌تواند مسیر رفع این مشکلات را تا حد قابل ملاحظه‌ای کوتاه نماید.

وی افزود: ۶۰ درصد از بازنشستگان تحت پوشش صندوق در منطقه اصفهان ساکن بوده و از خدمات امور بازنشستگی منطقه اصفهان و ۶ دفتر رابط در شهرستان‌های دارای تعداد بازنشسته بیشتر، بهره‌مند می‌گردند.

میثم اسلامیان در ادامه با بیان این مطلب که راهبرد اصلی مدیر عامل صندوق و اعضای هیئت مدیره در درجه اول اصلاح نگاه تقابلی بین صندوق و کانون‌ها به نگاه تعاملی است افزود، رویکرد مجموعه مدیریت این صندوق در راستای تصمیم سازی برای بازنشستگان با دخالت منتخبین و نخبه‌های خود بازنشسته در هر بخش خواهد بود تا منجر به نتایجی دقیق، اجرایی و متناسب شود.

وی ادامه داد: هرچند مشکلات ایجاد شده طی سال‌های گذشته یک شبه اصلاح نخواهد شد، اما تمام پتانسیل و همت مدیران صندوق در رفع این مشکلات از طریق ارتباطات با نمایندگان مجلس و وزیر محترم در حال انجام می‌باشد.

وی در ادامه با تجلیل از ایثار بازنشستگان در جبهه‌های صنعت و دفاع مقدس و صبر و شکیبایی خانواده‌های آنان، بخصوص بازنشستگان تحت پوشش این صندوق، اظها ر داشت: از بین ۲۷۰ شهید خانواده صنعت فولاد کشور ۲۲۰ شهید در منطقه اصفهان است و این خود گویای روحیه بالای ایثار و شجاعت و از خودگذشتگی مردم این شهر است.

وی در ادامه با اشاره به  برخی اعتراضات فعلی درخصوص مطالبات معوق گفت:  اصلاح اساس‌نامه با تدبیر مدیرعامل محترم و با تشکیل کمیته‌های مرتبط در صندوق با حضور منتخبین بازنشستگان انجام شده و خروجی آن جهت تصویب در هیئت مدیره و سپس هیئت امنا درحال آماده سازی است که در کمترین زمان ممکن  ارائه خواهد شد. ولی این اعتراضات نباید به مأمنی برای بدخواهان نظام و افراد سودجو تبدیل گردد.

اسلامیان در پایان سخنان خود ضمن ادای احترام به همه بازنشستگان و خانوده‌های محترم ایشان تأکید کرد: تا آخرین روز مأموریت خود و تیم مدیریتی جدید در صندوق و امور بازنشستگی اصفهان بر عهد خود مبنی بر ارائه خدمات با بکارگیری همه ظرفیت‌های سازمانی و فراسازمانی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و با کار جهادی وفق منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و سیاست‌های ابلاغی ریاست محترم جمهوری در این حوزه در خدمت بازنشستگان این صندوق در سه استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و فارس خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 5893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =