کد خبر 5907
۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افت نرخ پایه شمش فولاد به کانال ۱۸ تومانی

افت نرخ پایه شمش فولاد به کانال ۱۸ تومانی

امروز دوم مرداد ۱۴۰۲، در مجموع ۴۷۶ هزار و ۶۳۰ تن محصول شامل تختال C و SM، کنسانتره سنگ آهن، ورق گالوانیزه G و شمش بلوم بر روی تابلوی معاملات قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل ۱۰/۲ درصد کاهش میزان عرضه داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز دوم مرداد ۱۴۰۲،طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا از میان محصولات زنجیره فولاد در مجموع ۴۷۶ هزار و ۶۳۰ تن محصول شامل تختال C و SM، کنسانتره سنگ آهن، ورق گالوانیزه G و شمش بلوم بر روی تابلوی معاملات قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل ۱۰/۲ درصد کاهش میزان عرضه داشته است.

تختال C موجود در لیست عرضه امروز با حجم ۲۱ هزار و ۴۰۰ تن و نرخ پایه ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان، ۵۳/۸ درصد کاهش حجم و ۲/۷ درصد افزایش نرخ پایه نسبت به هفته قبل دارد، تختال SM هم که زمان زیادی از آخرین عرضه آن گذشته به حجم ۱۲۰ هزار و تن و همان نرخ پایه تختال C بر روی تابلوی معاملات قرار خواهد گرفت.

همچنین ۵ هزار تن ورق گالوانیزه G با نرخ پابه ۴۱ هزار و ۵۹۳ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل تغییر حجمی نداشته اما نرخ پایه آن ۴/۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز مجددا کاهش قیمت خورده و با افت ۴/۸ درصدی نرخ پایه به قیمت میانگین پایه ۱۸ هزار ۹۷۰ تومان با حجم ۱۶۰ هزار تن بر روی تابلو معاملات خرید و فروش خواهد شد، گفتنی است کمترین نرخ پایه عرضه شده برای این محصول ۱۷ هزار و ۷۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۱۹ هزار و ۵۴۷ تومان است. 

در نهایت امروز نیز مشابه دیروز کنسانتره سنگ آهن در لیست عرضه موجود است با این تفاوت که نسبت به دیروز افزایش حجم ۲۴/۷ درصدی داشته اما تغییر قیمت محسوسی ندارد. همچنین دیروز این محصول به علت نداشتن تقاضا از تابلوی معاملات حذف شد.

تصویر زیر جزئیات عرضه امروز را به همره نوسان قیمت و حجم عرضه نسبت به هفته گذشته نشان می‌دهد.

افت نرخ پایه شمش فولاد به کانال ۱۸ تومانی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =