کد خبر 5914
۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

ستاره لیگ برتری چطور به جای پرسپولیس سر از سپاهان درآورد؟

ستاره لیگ برتری چطور به جای پرسپولیس سر از سپاهان درآورد؟

رضایتنامه ۱۵ میلیاردی شکاری باعث شد تا او برخلاف میل باطنی‌اش پرسپولیس نشود.

به گزارش آهن نیوز؛ یکی از ستاره‌های موفق فصل قبل لیگ برتر رضا شکاری بود که آمار خوبی از خودش در فصل گذشته به جای گذاشت. شکاری که با گل گهر قرارداد داشت، مورد توجه چند تیم مطرح لیگ برتری قرار گرفت ولی در نهایت راهی سپاهان شد.

شکاری که خودش بارها اعلام کرد پرسپولیسی است و دوست دارد در این تیم بازی کند، مورد توجه این باشگاه قرار گرفت و یحیی گل محمدی قصد داشت این بازیکن را به خدمت بگیرد.

با این حال توافق بین شکاری و باشگاه پرسپولیس انجام نشد و این بازیکن سر از سپاهان درآورد. مبلغ رضایتنامه این بازیکن ۳۰۰ هزار دلار بود که حدود ۱۵ میلیارد تومان می‌شود.

درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس به شکاری اعلام کرد نمی‌تواند این پول را پرداخت کند و توانایی پرداخت پول رضایتنامه او را ندارد.

ضمن اینکه دستمزد پیشنهادی پرسپولیس به شکاری هم به مراتب پایین تر از سپاهان بود.

مشکل دیگر در راه پرسپولیسی شدن شکاری این بود که در پست او پرسپولیس ستاره ای مثل مهدی ترابی را در اختیار دارد که ملی پوش هم به حساب می‌آید. با توجه به حضور ترابی و بازیکنان دیگری مثل امیری، عالیشاه، صادقی و ... فرصت برای فیکس شدن شکاری در پرسپولیس فراهم نبود. همین موضوع باعث شد تا در نهایت رضا تصمیم بگیرد که به جای بازی در تیم محبوش، راهی اصفهان و سپاهان شود.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر 5914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =