کد خبر 603
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱

امدادرسانی چادرملو به مناطق سیل‌زده یزد

امدادرسانی چادرملو به مناطق سیل‌زده یزد

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با در اختیار قرار دادن تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات امدادی مجتمع‌های معدنی و صنعتی خود به یاری هموطنان و ستاد بحران استان یزد شتافت.

به گزارش آهن‌نیوز، بارندگی‌های اخیر از روز چهارشنبه هفته گشته در استان یزد آغاز شده و بروز سیلاب، آب‌گرفتگی معابر شهری و مناطق روستایی، طغیان رودخانه‌های فصلی و بروز خسارت به ساختمان‌ها در مناطق شهری و روستایی استان را در پی داشته است.

در همین راستا شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با در اختیار قرار دادن تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات امدادی مجتمع‌های معدنی و صنعتی خود به یاری هم‌وطنان و ستاد بحران استان یزد شتافت.

تیم‌های امداد و پشتیبانی و ایمنی مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو پس از هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بازندگی و وقوع سیلاب، با آماده‌باش کامل عوامل و تجهیزات امدادرسانی، پس از درخواست‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های اردکان و بهاباد و یزد به محل‌های حادثه اعزام شدند.

این ماشین‌آلات شامل لودر، گریدر، بیل مکانیکی، بولدوزر، کمرشکن، کمپرسی، پمپ لجن‌کش و خودروهای عملیاتی است.

همچنین غذای گرم و اقلام خوراکی و آشامیدنی برای بخشی از مناطق آسیب‌دیدۀ ارسال و توزیع شد.

امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل چادرملو نیز ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان و تسلیت به خانواده جان‌باختگان ناشی از سیل اخیر اعلام کرد: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو وظیفه می‌داند همچون گذشته با تمام توان و امکانات خود در خدمت آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =