کد خبر 6181
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا

تثبیت نرخ شمش فولادی در بورس کالا

تثبیت نرخ شمش فولادی در بورس کالا

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ قرار است ۲۴۲ هزار و ۴۹۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم، ورق سرد B، ورق قلع اندود، ورق گالوانیزه G، ورق رنگی و آهن اسفنجی بریکت در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ قرار است ۲۴۲ هزار و ۴۹۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم، ورق سرد B، ورق قلع اندود، ورق گالوانیزه G، ورق رنگی و آهن اسفنجی بریکت در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد. 

تالار صنعتی بورس کالا امروز میزبان ۲۱ هزار تن آهن اسفنجی بریکت است که نسبت به هفته گذشته افزایش تغییر حجمی نداشته و نرخ پایه آن به مبلغ ۱۲ هزار و ۴۵۶ تومان تعیین شده که نسبت به هفته قبل افزایش ۱/۶ درصدی دارد.

از مجموع آهن اسفنجی بریکت عرضه شده امروز هزار تن توسط شرکت پارس پولاد یاران و ۲۰ هزار تن توسط صبا فولاد خلیج فارس عرضه شده است. گفتنی است این دوازدهمین عرضه شرکت پارس پولاد یاران در سال ۱۴۰۲ در عرضه این محصول است که تا به حال نیز بدون متقاضی خرید بوده و از تابلوی معاملات حذف شده است.

همچنین امروز ۳۶ هزار تن تختال C با قیمت پایه ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان توسط سه شرکت به صورت ۵۰ درصدی نقدی و ۵۰ درصد اعتباری برنامه‌ریزی شده است. 

در میان محصولات عرضه شده ۵ هزار تن ورق گالوانیزه G با نرخ پایه ۴۰ هزار و ۴۹۲ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل تغییر حجمی نداشته و نرخ پایه آن نیز تغییر زیادی نداشته و ۰/۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز ۰/۸ درصد افزایش نرخ نسبت به هفته قبل دارد و به قیمت میانگین پایه ۱۸ هزار ۹۶۵ تومان با حجم ۱۶۱ هزار و ۴۹۰ تن بر روی تابلو معاملات خرید و فروش خواهد شد، گفتنی است کمترین نرخ پایه عرضه شده برای این محصول ۱۸ هزار و ۱۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۱۹ هزار و ۵۱۷ تومان است. 

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

تثبیت نرخ شمش فولادی در بورس کالا

انتهای خبر/

کد خبر 6181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =