کد خبر 6189
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

موافقت شورای معادن لرستان با مجوز برداشت شهرداری بروجرد از معدن شن و ماسه

موافقت شورای معادن لرستان با مجوز برداشت شهرداری بروجرد از معدن شن و ماسه

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از موافقت شورای معادن لرستان با مجوز برداشت شهرداری این شهر از معدن شن و ماسه خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ عباس گودرزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با عنایت به اینکه شهرداری بروجرد جهت اجرای پروژه‌های زیرسازی و آسفالت سالانه ده‌ها میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی را صرف خرید مصالح و مواد اولیه معدنی می‌کند شورای ششم از ابتدای کار پیگیری جهت اخذ مجوز برداشت از یکی از محدوده‌های معدنی شهرستان را در دستور کار خود قرار داد و این مطالبه مهم بارها در سطوح مختلف پیگیری شد.

وی تصریح کرد: در نهایت پیرو مطالبه شورا و شهرداری بروجرد و در راستای هم‌افزایی و مشارکت فعال با پیگیری‌های دلسوزانه و متعدد از طریق معاون امور معادن وزیر صمت و با مساعدت زیویار استاندار لرستان و جعفری مدیرکل صمت استان امروز ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ در جلسه شورای معادن استان لرستان مجوز برداشت شهرداری بروجرد از معدن شن و ماسه از یکی از محدوده‌های معدنی مدنظر صادر شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا هزینه‌های چند ده‌میلیاردی خرید مصالح و مواد اولیه صرفه‌جویی و در سایر بخش‌های عمرانی شهر صرف خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 6189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =