کد خبر 6219
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

آخرین وضعیت آمادگی تیم فوتبال گل‌گهر یک روز مانده به شروع لیگ

آخرین وضعیت آمادگی تیم فوتبال گل‌گهر یک روز مانده به شروع لیگ

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که پنجمین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه اولین بازی از لیگ بیست و سوم را در دیداری خانگی در ورزشگاه اختصاصی خود با تیم فولاد خوزستان برگزار می‌کند.

به گزارش آهن نیوز؛ تنها یک روز دیگر به شروع لیگ برتر فوتبال باقی مانده و تیم‌ها دیگر آمادگی خودشان را به‌دست آورده‌اند و برای اولین بازی خود مهیا می‌شوند.

 تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که پنجمین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه اولین بازی از لیگ بیست وسوم و در دیداری خانگی در ورزشگاه اختصاصی خود با تیم فولاد خوزستان برگزار می‌کند.

 تیم گل‌گهر با سرمربی جدید و یونانی خود مارینوس اوزونیدیس سخت تمرین می‌کند و تاخیر چند روزه مسابقات برای این تیم بد نبوده وتمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است.

تیمی جوان، سخت‌کوش، جنگنده، پرتلاش با کادری بسیار خوب و جدی که تمرینات منظم و تاکتیکی خوبی را انجام می‌دادند.

گل‌گهر این فصل تیمی است متفاوت از فصل قبل، تیمی جوان و باانگیزه که امسال شاهد بازی‌های خیلی خوبی از این تیم خواهیم بود اگرچه باید به این تیم زمان داده شود.

چند روزی بود که به‌دنبال تهیه یک گزارش از این تیم بودم و بالاخره با هماهنگی مدیر تیم آقای حیدرافسری بعد از تمرین گزارشی از این تیم گرفتم که ماحصل آن را در اینجا می‌خوانید..

مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی این تیم که مردی خوش اخلاق، اما در کارش بسیار جدی است به سراغش رفتم و از او در باره آمادگی تیمش سئوال کردم که اینچنین پاسخ داد: مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم گل ‌گهرضمن اشاره به مطلوب بودن اردوی ترکیه گفت: اردوی ترکیه اردوی خوبی بود و تمرینات منظم و خوبی را پشت سر گذاشتیم و نتیجه مطلوبی هم با برگزاری اردوهای تدارکاتی گرفتیم.

وی افزود: برای شروع فصل آماده هستیم. یکسری مشکلات بود که در ۲ روز گذشته برطرف شدند و بازیکنان برای انجام اولین بازی آماده هستند و امیدوارم که بازی اول را پیروز شویم.

وی تصریح کرد: خیلی خوشحالم که الان دارم با بچه‌ها کار می‌کنم. وضعیت خیلی خوب است و قطعا بازی اول را می‌خواهیم ببریم و ما برای برد در بازی اول می‌رویم ولی فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است ولی ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در اولین بازی رسمی خودمان را بسنجیم و پیروز شویم.

اوزونیدیس در پایان اظهار امیدواری کرد که هواداران برای حمایت تیم در ورزشگاه حاضر شوند. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است.

محمدرضا اخباری بازیکنی که از تراکتور تبریز از شمالی‌ترین نقطه کشور به جنوب آمده است  می‌گوید تجربه‌ی جدیدی را آغاز کرده است.

وی در مورد آمادگی تیم و اردوی پیش فصل گل‌گهر در ترکیه گفت: تمرینات پیش فصل خوبی راپشت سر گذاشتیم و اردوی خوبی در کشور ترکیه برگزار کردیم. همراه با بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دادیم.

وی در مورد بازیکنان تیم بیان داشت: تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان وبا تجربه است وامیدوارم که بتوانیم در آغاز فصل یک شروع خوب داشته باشیم اما تیم ما هنوز کامل نشده و باید یکسری بازیکن‌های خارجی اضافه شوند و با اضافه شدن آنها بتوانیم به عنوان یک مدعی در لیگ باشیم.

اخباری در مورد شرایط باشگاه گل‌گهر اینگونه بیان کرد: اولین حضورم در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر است که این باشگاه را خیلی خوب و حرفه‌ای دیدم و امکانات خیلی خوبی برای این تیم مهیا کرده‌اند که قابل تقدیر است.

نوید عاشوری بازیکن موثر  فصل قبل تیم گل‌گهر که با این تیم تمدید کرده است، گفت: اردوهای خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم کادر مدیریت و فنی نیز خوب هستند و امیدوارم روز چهارشنبه هواداران مثل همیشه یار دوازدهم ما باشند و ماهم بتوانیم یک برد خیلی خوبی به آنها هدیه بدهیم.

باید به بلوغ تاکتیکی خوبی برسیم

سامان فلاح بازیکن تیم ملی امید که از او بازی‌های درخشانی در تیم ملی امید دیدیم و از تیم پیکان به گل‌گهرآمده از شرایط تیم راضی است.

وی  اظهار کرد: الان ۵ روز است سیرجان هستیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و باید به بلوغ تاکتیکی خوبی برسیم و بتوانیم بهترین هماهنگی را داشته باشیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

حیدر افسری مرد پرتلاش و خستگی ناپذیر تیم گل‌گهر و از قدیمی‌های این باشگاه است که برای گل‌گهر فوتبال بازی کرده است و حالا به‌عنوان مدیر تیم نقش موثری در اجرای امور تیم دارد.

وی در مورد مسئله سقف بودجه اظهار کرد: باشگاه گل‌گهر همواره خط و مشی آن، رعایت قوانین و مقررات سازمان لیگ بوده است و جزء معدود باشگاه‌هایی است که تمام قوانین جدید نقل و انتقالات را رعایت کرده است.

افسری در پاسخ به جذب بازیکن دیگری نیز گفت: بازیکنان داخلی مورد نظر سرمربی جذب شدند و به‌دنبال یک مهاجم و یک وینگر خارجی خوب و درجه یک هستیم که امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر آنها را به بازی برسانیم.

ابوالفضل رزاق‌پور مدافع چپ فصل قبل تراکتور که به گل‌گهر پیوسته است در مورد آمادگی تیم گفت: شرایط تیم با توجه به اردوی پیش فصل خیلی خوب است. ما یک دوره بدنسازی خوب را در تهران، سیرجان و ترکیه داشتیم و برای شروع لیگ امیدوارم همه‌ی بچه‌ها وعوامل دست به‌دست هم بدهیم و یک شروع خوب و با برد و موفقیت شروع کنیم و یک جایگاه خوبی برای گل‌گهر به‌دست آوریم.

 تیم فوتبال گل گهر فردا چهارشنبه ۱۸ مردادماه در اولین دیدار خانگی خود میزبان فولاد خوزستان است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر 6219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =