کد خبر 6264
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن دیروز روند افزایشی قیمت برخی مقاطع فولادی و آهنی تداوم داشت درحالی که اکثر مبادی فروش هم تغییری در نرخ محصولات خود اعمال نکردند و میل بیشتری به ثبات قیمت روز آهن داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در بازار دیروز نرخ دلار با یک ثبات نسبی نسبت به روز قبل آن با قیمت ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان خرید و فروش شد. در بازار آهن نیز روند افزایشی قیمت برخی مقاطع فولادی و آهنی تداوم داشت و اکثر مبادی فروش هم تغییری در نرخ محصولات خود اعمال نکردند و میل بیشتری به ثبات قیمت روز آهن داشتند.
در معاملات مقاطع طویل فولادی و آهن‌آلات در بازار بورس دیروز نیز تقاضا روی تابلوی بورس بیشتر روی محصولات ذوب آهن و فروش اعتباری بود. معاملات میلگرد با ریزش بیش از ۶۱ درصد محصولات عرضه شده همچنان ضعیف و بدون مشتری گذشت.
تغییرات قیمتی میلگرد در بازار آزاد نیز در معاملات دیروز بدون تغییر قیمتی بود.
نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان در انبار نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۱۰ الی ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت.
ورق سیاه و پروفیل زد افزایش ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی داشت.
لوله صنعتی نسبت به آخرین نرخ اعلامی تا ۲۰۰ تومان افزایش همراه بود که برای انواع سایزها با قیمت ۳۳ هزار ۹۰۰ تومان اعلام شد.
تنها محصول فولادی که با ثبات ماند نبشی بود و در کانال قیمتی بین ۲۶ و ۲۷ هزار تومان معامله شد.

نرخ پیشنهادی اکثر تولیدکنندگان شمش فولادی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۵۰ تومان افزایش داشته و از طرف شرکت فولاد یزد شمش ۱۵۰*۱۵۰ به نرخ ۲۱ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد.

آهن اسفنجی نیز با وجود ثبات نرخ معامله آن در بورس کالا با قیمت ۱۱ هزار تومان اما دیروز در بازار آزاد با جهش قیمتی بین ۵۰ الی ۴۰۰ تومان همراه بوده و از سمت فولاد غدیر نیریز با قیمت ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =