کد خبر 6279
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

تداوم خروج پول حقیقی از بورس

تداوم خروج پول حقیقی از بورس

در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران تداوم شد اما نسبت به هفته پیشین کاهش یافت.

به گزارش آهن نیوز؛ در این هفته شاهد تداوم خروج پول حقیقی بودیم و به استثنای روز شنبه و چهارشنبه در بقیه روزهای هفته خروج سرمایه ثبت شد.

روز شنبه ۲۵۲ میلیارد تومان وارد شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه ۵۷۴ میلیارد تومان و روز دوشنبه ۵۹۹ میلیارد تومان بود.

روز سه‌شنبه نیز رقم پول خروجی ۷۳۰ میلیارد تومان بود. روز چهارشنبه ۳ میلیارد تومان پول حقیقی وارد شد.

در مجموع کل هفته هزار و ۶۴۸ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۳۳۰ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته ۱۳ درصد کمتر است.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

بیشترین خروج پول حقیقی در روز شنبه به وکغدیر تعلق داشت و نمادهای گلدیرا و شلعاب در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای خودرو، غمایه، فاراک، شپنا و خساپا بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز یکشنبه نیز خساپا بیشترین خروج را داشت و خودرو، فملی، وخاور، فولاد و فارس در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل توریل، سفارس، تاپیکو و فاراک بیشترین ورود را ثبت کردند. روز دوشنبه غدشت بیشترین خروج را داشت و نمادهای شتران، شپنا، شبندر و فملی در رده‌های بعدی قرار داشتند.

در سوی دیگر، نمادهای خگستر، خودرو و وکار بیشترین ورود را داشتند. روز سه‌شنبه وبملت، خودرو، خساپا، فولاد و خزامیا بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و در مقابل وگستر، غمایه و شکربن بیشترین ورود را ثبت کردند. 

در روز چهارشنبه وبملت باز هم بیشترین خروج را داشت. فملی، وکغدیر، خودرو و خساپا نیز در رده‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، نیان، غمایه، فخوز، تاصیکو و والماس بیشترین ورود را داشتند. 

بدین ترتیب در هفته اخیر مسیر پول‌های حقیقی به سمت نمادهای کوچک و متوسط بود و یک تغییر جهت را در رفتار معامله گران حقیقی شاهد بودیم. در مقابل بیشترین خروج از نماد وبملت (بانک ملت) ثبت شد. 

منبع: اقتصاد نیوز

انتهای پیام/

کد خبر 6279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =