کد خبر 6316
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو افتتاح می‌شود

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو افتتاح می‌شود

هجدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تا دقایقی با حضور محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت افتتاح می‌شود.

به گزارش آهن‌نیوز، هجدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تا دقایقی دیگر با حضور حضور محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در سال جاری توسط شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو و با حمایت انجمن قطعه‌سازان، در مساحتی حدود ۸۰ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت از ۱۵ کشور مختلف از جمله چین، ترکیه، هند و… و بیش از هزار تولید کننده داخلی، ۲۲ لغایت ۲۵ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

قابل توجه است که در تازه‌ترین دوره از برگزاری این نمایشگاه، ۸۰ شرکت‌ دانش‌بنیان و دانشگاه‌های صنعتی از نقاط مختلف کشور، در راستای ایجاد زمینه‌های ارتباط دانشگاه و صنعت حضور دارند.

هلدینگ‌های بین‌المللی تولید و تامین قطعات و لوازم خودرو از کشورهای مختلف نیز با حضور خود امکان ایجاد زمینه انتقال دانش، تکنولوژی و توسعه فناوری‌های حوزه تولید قطعات را ایجاد و تسهیل می‌کنند؛ این موضوع هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو را در مقایسه با سال‌های قبل متمایز کرده است.

گروه فولاد مبارکه به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق‌های فولاد در غرب آسیا و شمال آفریقا نیز در این نمایشگاه حضور دارد و در سالن ۷ غرفه ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

کد خبر 6316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =