کد خبر 6337
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

تداوم ضعف تقاضا برای ورق‌های فولادی/ تختال C حذف شد

تداوم ضعف تقاضا برای ورق‌های فولادی/ تختال C حذف شد

در انتهای معاملات امروز با حذف کامل تختال C و بخشی از ورق گالوانیزه G، مقدار ۴۱/۵ درصد محصولات ریزش کرده و حجمی به مقدار ۱۲ هزار و ۲۵۰ تن با میزان تقاضای نه چندان بالای ۸ هزار و ۸۰۰ تنی معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران از مجموع ۲۰ هزار و ۹۵۰ تن انواع ورق فولادی عرضه شده شامل سرد B، گالوانیزه G، قلع اندود و تختال C عرضه شده، با حذف کامل تختال C و بخشی از ورق گالوانیزه G به مقدار ۴۱/۵ درصد ریزش کرده و حجمی به مقدار ۱۲ هزار و ۲۵۰ تن با میزان تقاضای نه چندان بالای ۸ هزار و ۸۰۰ تنی معامله شد.

تختال C موجود در لیست عرضه امروز که توسط فولاد جهان آراء اروند به مقدار هزار و ۳۰۰ تن با نرخ ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان موجود بود به علت نبود تقاضا به تابلوی معاملات راه پیدا نکرد.

ورق سرد B با حجم ۲ هزار تن و نرخ پایه ۳۱ هزار و ۱۲۱ تومان توسط فولاد غرب آسیا برای تاریخ تحویل ۳۰ مهر ۱۴۰۲ با نوع تسویه نقدی در حالی به طور کامل به فروش رفت که فقط ۷۰۰ تن تقاضا داشت.

ورق قلع اندود  نیز با هزار تن حجم عرضه و ۵۱ هزار تومان نرخ پایه، با میزان تقاضای نه چندان بالا به مقدار ۴۰۰ تن به طور کامل فروش رفت. این محصول توسط صنایع فولاد توان آور آسیا برای تحویل ۲۴ آبان به صورت تسویه نقدی برنامه‌ریزی شده است.

در این میان ورق گالوانیزه G با ریزش ۴۴/۴ درصدی حجم عرضه به مقدار ۹ هزار و ۲۵۰ تن و افزایش ۱/۵ درصدی نرخ پایه به قیمت ۳۸ هزار و ۶۷۴ تومان به فروش رفته و برای ۷ هزار و ۷۰۰ تن نیز تقاضا ثبت شد. دامنه قیمتی عرضه شده برای این محصول بین ۳۶ هزار و ۲۲۳ تومان تا ۴۰ هزار و ۱۰۰ تومان است.

تصاویر زیر جزئیات بیشتری از عرضه‌های امروز به همراه نوسانات حجم و قیمت نسبت به هفته قبل و نتیجه پایان معاملات را نشان می‌دهد.

افزایش ۹ هزار تومانی نرخ پایه ورق قلع اندود

تداوم ضعف تقاضا برای ورق‌های فولادی/ تختال C حذف شد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =