کد خبر 6422
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

ضرب و شتم تکان دهنده نوجوان ۱۶ ساله با میلگرد در مشهد

ضرب و شتم تکان دهنده نوجوان ۱۶ ساله با میلگرد در مشهد

یک نوجوان ۱۶ ساله در یک موتورسازی مورد حمله وحشیانه چند نفر از دوستان خانوادگی اش با میلگرد قرار گرفت.

به گزارش آهن نیوز؛ نوجوان ۱۶ ساله تبعه خارجی که به دلیل کینه و اختلافات قدیمی، هدف ضربات وحشیانه میلگردهای آهنین بستگانش قرار گرفته بود در حالی راهی بیمارستان شد که اکنون به دلیل صدمات هولناک، با مرگ در جدال است.

حدود ساعت ۱۲ ظهر بیست و دوم تیر، نوجوان ۱۶ ساله ای موتورسیکلت اش را به دلیل نقص فنی به تعمیرگاه موتورسیکلت در شهرک حجت مشهد برد.

هنوز نوجوان مذکور روی سنگ فرش پیاده رو نشسته و مشغول بررسی نقص روی چرخ عقب بود که ناگهان ۳ جوان خشن در حالی که میلگردهای آهنی  بلند و چاقو در دست داشتند از آن سوی خیابان به طرف تعمیرگاه هجوم آوردند.

آنان با ایجاد رعب و وحشت در محل، ابتدا ضربه محکمی را از پشت به سر نوجوان کوبیدند و سپس بی رحمانه پیکر او را هدف ضربات وحشیانه و مهلک میلگرد قرار دادند.

در همین حال یکی از مهاجمان با چاقو رهگذران و تعمیرکار موتورسیکلت را تهدید می  کرد که کسی جرئت کمک به نوجوان را نداشته باشد.

ضربه وحشتناکی که به سر نوجوان اصابت کرد موجب بیهوشی او شد ولی دو جوان میلگرد به دست او را رها نکردند و به نوبت چنان او را زیر ضربات میله آهنی گرفته بودند که هیچ کس حتی جرئت فریاد هم نداشت.

در همین هنگام یکی از مهاجمان، پای نوجوان را که نقش بر زمین شده بود بالا برد و مهاجم ترسناک دیگر ضربات میلگرد را طوری بر استخوان بین زانو و مچ پای او می زد که هیچ کس را یارای دیدن این صحنه دلخراش نبود!

تعمیرکار موتورسیکلت هم از ترس فقط نظاره گر اوباش خطرناکی بود که به تعمیرگاهش هجوم برده بودند. طولی نکشید که مهاجمان پس از وارد آوردن بیش از ۲۰ ضربه دلخراش به پاها و سر نوجوان ۱۶ ساله ، خسته شدند و از محل گریختند.

دقایقی بعد با تماس اهالی خیابان شهید درودی، امدادگران اورژانس از راه رسیدند و پیکر نیمه جان نوجوان را به مرکز درمانی انتقال دادند.

انتهای پیام/

کد خبر 6422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =