کد خبر 6454
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

مدیرعامل جدید مجتمع فولاد آذر حدید بناب معرفی شد

مدیرعامل جدید مجتمع فولاد آذر حدید بناب معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل مجتمع فولاد آذر حدید بناب برگزار شد.

به گزارش آهن نیوز؛ رئیس هیئت مدیره این مجتمع طی سخنانی در این مراسم با اشاره به رسالت خطیر فولاد مردان و صنعتگران در چرخه تولید و اقتصاد کشور گفت: هدف و سیاست اصلی مجتمع فولاد آذر حدید کمک به اشتغال زایی بومی، توسعه پایدار و تقویت تولید محصولات فولادی در منطقه می باشد و رسالت تمامی کارکنان و کارشناسان این مجموعه جهت تحقق این اهداف خواهد بود.

حمید پورصادق قدیم در ادامه ضمن اظهار امیدواری و با اشاره به دستاوردهای اخیر مجتمع، افزایش راندمان و کیفیت تولید را از مهم ترین برنامه های در دست اقدام اعلام نمود.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دو ساله غلامرضا علی بیگی در سمت مدیرعاملی مجتمع فولاد آذر حدید بناب، مهیار خداپرستی به عنوان مدیرعامل جدید این مجتمع معرفی گردید.

خداپرستی با مدرک مهندسی عمران از فعالان شناخته شده و موفق حوزه صنعت و معدن بوده و در کارنامه وی مشاور ارشد مجتمع فولاد بوشهر، معاونت طرح و توسعه تهیه و تولید فولاد خراسان، مشاور ارشد سازمان اقتصاد مقاومتی کل کشور، مدیر اجرایی خط انتقال آب خلیج فارس و سرپرستی و مدیریت چندین مجتمع صنعتی و معدنی در بخش دولتی و همچنین تهیه چندین عنوان مقاله تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه صنایع و معادن در سازمان مدیریت صنعتی به چشم می خورد.

گفتنی است در این مراسم غلامرضا علی بیگی و محمد اصل کریمیان نیز بعنوان اعضای جدید هیئت مدیره مجتمع فولاد آذر حدید بناب معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 6454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =