کد خبر 6478
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

تداوم روند افزایشی نرخ پایه شمش فولادی در بورس کالا

تداوم روند افزایشی نرخ پایه شمش فولادی در بورس کالا

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ قرار است ۱۶۶ هزار و ۷۴۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم، ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و ورق رنگی در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ قرار است ۱۶۶ هزار و ۷۴۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم، ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و ورق رنگی در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد. این مقدار عرضه نسبت به هفته قبل ۶۵/۳ درصد کاهش دارد.

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز ۲/۲ درصد افزایش نرخ نسبت به هفته قبل دارد و به قیمت میانگین پایه ۱۹ هزار ۸۹۸ تومان با حجم ۱۳۳ هزار و ۷۴۰ تن بر روی تابلو معاملات خرید و فروش خواهد شد، گفتنی است کمترین نرخ پایه عرضه شده برای این محصول ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۲۰ هزار و ۲۰۸ تومان است. 

امروز همچنین عرضه انواع ورق‌ها در بورس کالا موجود است که ۲ هزار تن ورق سرد B با قیمت پایه ۳۰ هزار و ۴۲۸ تومان توسط صنایع هفت الماس به صورت تسویه نقدی برای تاریخ تحویل ۳۰ آبان برنامه‌ریزی شده است. نرخ این محصول نسبت به هفته قبل تغییر محسوسی ندارد اما حجم آن ۷۱/۴ درصد افت داشته است.

در میان محصولات عرضه شده ۵ هزار تن ورق گالوانیزه G با نرخ پایه ۳۹ هزار و ۶۲۶ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل تغییر حجمی نداشته و نرخ پایه آن نیز ۱/۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

تالار صنعتی بورس کالا امروز همچنین میزبان ورق رنگی عرضه شده توسط فولاد مبارکه است که به حجم ۶ هزار تن و نرخ پایه ۴۶ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده که تسویه آن نیز به صورت ۵۰ درصد اعتباری و ۵۰ درصد نقد تعیین شده است.

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

تداوم روند افزایشی نرخ پایه شمش فولادی در بورس کالا

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =