کد خبر 6545
۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

دادستان کرمان: زمینه تولید سه میلیون تن ورق فولادی فراهم می‌شود

دادستان کرمان: زمینه تولید سه میلیون تن ورق فولادی فراهم می‌شود

دادستان کرمان گفت: با ورود دستگاه قضائی و رفع موانع توسعه پروژه‌های فولادی زمینه تولید سالانه سه میلیون تن ورق فولاد در کرمان فراهم می‌شود.

به گزارش آهن نیوز؛ مهدی بخشی در ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید در استان کرمان افزود: با ورود دستگاه قضائی به مشکلات حقوقی و موانع توسعه پروژه‌های فولادی شرکت گهر زمین در بردسیر رسیدگی و از بیکار شدن تعداد زیادی از جوانان نخبه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی برای سرعت بخشی به روند بهره‌برداری از پروژه‌های فولادی شرکت گهر زمین در بردسیر انجام شده که امیدواریم این تلاش‌ها استمرار داشته باشد.

بخشی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ٢۵ درصدی این پروژه ابراز داشت: اگر با جدیت پیگیری شود، این مجموعه تا سال ١۴٠۴ افتتاح و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد که با تکمیل و ساخت این پروژه‌ها، شهرستان بردسیر در جمع شهرهای بزرگ دارای صنعت فولاد قرار خواهد گرفت و سالانه سه میلیون تن ورق فولاد تولید می‌کند.

وی بیکاری را یکی از معضلات امروز جامعه و ریشه بسیاری از مشکلات دانست و افزود: در حال حاضر تعداد ۴۴٠ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند که در صورت بهره‌برداری برای بیش از پنج هزار نفر از جوانان نخبه کرمانی و کشور که از دانشگاه‌های معتبر فارغ‌التحصیل شده‌اند با حقوق مکفی و بالا اشتغالزایی خواهد داشت.

مدعی العموم استان کرمان به مشکلات حقوقی و موانع توسعه پروژه‌های فولادی شرکت گهر زمین در بردسیر با اداره منابع طبیعی و اداره امور اراضی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت مالکیت زمین پروژه‌های در حال احداث اشاره و ابراز داشت: با ورود دستگاه قضائی این موانع مرتفع و با اجرای مصوبات مربوطه، از تعطیل شدن فعالت این پروژه مهم جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

کد خبر 6545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =