کد خبر 657
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان:

دخالت‌های غیرتخصصی آفتی بر تولید

دخالت‌های غیرتخصصی آفتی بر تولید

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان، دخالت‌های غیرتخصصی در صنعت را باعث آسیب‌های جدی به تولید دانست و گفت: ما شرکت بورسی و خصوصی محسوب می‌شویم و افراد باید اجازه بدهند با اتکا به نیروهای توانمند خود توسعه شرکت را پیش ببریم.

به گزارش آهن‌نیوز، ایرج رخصتی در دیدار معاون هماهنگ‌کننده دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام که از کارخانه ذوب‌آهن اصفهان بازدید می‌کرد، ضمن تشریح فرایند تولید در این شرکت، اظهار کرد: این شرکت با برنامه‌های هدفمند و دانش‌محور بر بخش عمده‌ای از مشکلات چیره شده که طراحی و تولید بیش از 12 محصول جدید در چند ماه اخیر برای تنوع‌بخشی به سبد محصولات، رکوردهای گوناگون تولیدی و اجرا و تکمیل پروژه‌های نوسازی و توسعه‌ای ذوب‌آهن اصفهان را باید در راستای برنامه‌های هدفمند و شاخص محور این شرکت ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن اصفهان با برخورداری از اتوماسیون مدرن و به‌روز، تمام فعالیت‌های تولیدی را برخط پایش و کنترل می‌کند، افزود: این شرکت با دارا بودن کارگاه‌های پیشرفته پشتیبانی و ساخت، ۸۵ درصد از تجهیزات و قطعات مورد نیاز را بومی‌سازی کرده و ۱۵ درصد بقیه را نیز با حمایت از شرکت‌های توانمند داخلی و دانش‌بنیان کشور تأمین می‌کند.

وی همچنین برنامه و تلاش خستگی‌ناپذیر را باعث خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دانست و افزود: نگرش و رویکرد مجموعه ذوب‌آهن اصفهان به محدودیت‌ها، خلق فرصت‌های ارزشمند از دل تهدیدها است.

رخصتی با بیان اینکه حاشیه‌ها به‌عنوان موانعی بزرگ برای تولید و توسعه و آبادانی کشور، توان و رمق صنعتگران را می‌گیرند، تصریح کرد: در چنین شرایط سختی که صنایع برای تولید با موانع بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند انتظار داریم دولت، مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر نهادهای حاکمیتی اجازه ندهند برای صنایع حاشیه‌سازی شود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، دخالت‌های غیرتخصصی در صنعت را باعث آسیب‌های جدی به تولید دانست و گفت: اکنون که ذوب‌آهن اصفهان، یک شرکت بورسی محسوب می‌شود و باید نگاه دیگران به آن هم، نگاه به بخش خصوصی باشد و اجازه بدهند با اتکا به نیروهای توانمند خود و ظرفیت‌های بخش خصوصی، تولید و توسعه شرکت را پیش ببریم.

انتهای پیام/

کد خبر 657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =