کد خبر 660
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

تشکیل "خانه هلال" در فولاد خراسان

تشکیل "خانه هلال" در فولاد خراسان

در نشست مدیران مجتمع فولاد خراسان با رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور و مسئولان این نهاد، زمینه‌های همکاری مشترک بزرگ‌ترین قطب صنعتی شرق کشور با جمعیت هلال احمر، از جمله امکان استقرار "خانه هلال" در شرکت مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

به گزارش آهن‌نیوز، اسماعیل شاه‌بیگی، رییس جمعیت هلال احمر نیشابور در دیدار با مدیران ایمنی، بهداشت و محیط زیست و روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان، زمینه‌های همکاری این جمعیت و فولاد خراسان و فواید اجتماعی این همکاری را تشریح کرد.

وی با بیان این که مجتمع فولاد خراسان، معین و یاور اجتماعی کارآمدی برای شهرستان است، افزود: تشکیل خانه‌ هلال و همکاری ساختارمند و داوطلبانه‌ی مجموعه صنعتی بزرگی مانند فولاد، می‌تواند تاثیری جدی و قابل ملاحظه بر ارتقای آگاهی و تاب‌آوری عمومی در برابر سوانح و حوادث پیش‌بینی نشده طبیعی و غیر طببعی داشته باشد.

شاه‌بیگی، تشکیل تیم‌های امداد و نجات و ارتقای سطح آمادگی این تیم‌ها، اقدامات زیست‌محیطی و حمایت از مردم محلی و پرسنل در برابر سوانح را از زمینه‌های همکاری مشترک این دو مجموعه عنوان کرد.

ناصر فتحعلیان، مدیر «HSE» فولاد خراسان نیز با اشاره به تاکید مدیرعامل شرکت بر ایفای هرچه کامل‌تر مسئولیت‌های اجتماعی، بر آمادگی لجستیکی، انسانی و تخصصی کارکنان مجتمع برای مشارکت در فعالیت‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: فولاد خراسان همواره در کنار رسالت اصلی اقتصادی و تولیدی خود، در امدادرسانی اجتماعی از جمله در هنگام بروز سوانح مشارکت داشته است و سه نفر از همکاران آتش‌نشان مجتمع در سال ۱۳۸۲، هنگام امدادرسانی در حادثه قطار به شهادت رسیدند.

شهرام بقراط، مدیر روابط عمومی فولاد خراسان نیز در این نشست که در محل دفتر مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست تشکیل شد، ضمن ابلاغ پیام مدیرعامل فولاد خراسان در خصوص آمادگی مجتمع برای مشارکت در فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه جمعیت هلال احمر، از آمادگی فولاد خراسان برای تبلیغِ موثر و سازنده با بهره‌گیری از امکاناتی همچون تلویزیون شهری فولاد خراسان در آموزش و جلب مشارکت عمومی در اجرای اهداف جمعیت هلال احمر خبرداد.

انتهای پیام/

کد خبر 660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =