کد خبر 661
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

پورعلی‌گنجی و گل‌محمدی غایبان پرسپولیس در مقابل ذوب‌آهن

پورعلی‌گنجی و گل‌محمدی غایبان پرسپولیس در مقابل ذوب‌آهن

بعد از مشخص شدن عدم امکان همراهی حضور چند بازیکن پرسپولیس بدلیل مصدومیت و محرومیت در بازی با ذوب‌آهن ، حالا خبر از محرومیت یحیی‌گل‌محمدی و مرتضی‌پورعلی‌گنجی هم شنیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، ذوب‌آهن و پرسپولیس در هفته اول بازی‌های فصل جاری در اصفهان در مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پرسپولیسی‌ها که بدلیل مشکلات عدیده و عجیب هنوز نتواستند مهاجم مدنظر کادرفنی و هواداران را جذب کنند و از طرفی با مصدومیت و محرومیت وحید امیری، حامدپاکدل، مهدی‌عبدی و امیدعالیشاه روبرو هستند حالا با شوک جدیدی روبرو شده‌اند.

یحیی‌گل‌محمدی و مرتضی‌پورعلی‌گنجی، سرمربی و مدافع این تیم نیز ظاهراً در لیست محرومین این بازی قرار دارند، بدین ترتیب که یحیی‌گل‌محمدی در ادامه اعتراضات به مسائل داوری در فصل پیش همچنان دو جلسه محرومیت از حضور بر روی نیمکت پرسپولیس را باید بگذراند اما در مورد مرتضی‌پورعلی‌گنجی محرومیت مربوط به آخرین کارت‌قرمزی است که او در ایران گرفته بود و حالا به همین دلیل باید یک جلسه محرومیت را بگذراند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس در حال نامه‌نگاری در مورد بخشش محرومیت این دو است اما هنوز به نتیجه‌ای در این مورد دست نیافته است.

انتهای‌پیام/الف.ک

کد خبر 661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =