کد خبر 6700
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

بیش از یک هزار میلیارد ریال برای آسفالت جاده‌ دسترسی معادن کردستان جذب شد

بیش از یک هزار میلیارد ریال برای آسفالت جاده‌ دسترسی معادن کردستان جذب شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از طریق ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن) برای آسفالت جاده‌ دسترسی معادن استان جذب شد.

به گزارش آهن نیوز؛ بختیار خلیقی اظهار کرد: در زمینه تجهیز، تکمیل زیرساخت های مناطق مجاور محدوده های معدنی افزون بر تبصره ماده ۱۴ از طریق ایمیدرو ورود کرده و این میزان اعتبار جذب شد.

وی افزود: از این مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای سه جاده دسترسی معادن قروه و ۶۰۰ میلیارد ریال هم برای جاده صاحب سقز در نظر گرفته شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه در راستای رفاه حال شهروندان اولویت کاری بهسازی و تکمیل جاده های دسترسی به معادن است، گفت: در محور قصلان- سریش آباد سه کیلومتر جاده آماده بهره برداری است و در آینده ای نزدیک افتتاح می شود.

خلیقی بیان کرد: سه کیلومتر جاده الوند قلی در بیجار با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار ساماندهی و آسفالت شده و به اضافه آماده سازی ۶.۲ کیلومتر جاده دسترسی معادن در مریوان تا ۲۵ شهریور سال جاری تکمیل و افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه مطالعات مسیر بلبان آباد - دهگلان نیز به عنوان بخشی از جاده‌های حمل و نقل معادن در سال جاری انجام شده است، بیان کرد: برای اصلاح هندسی، بهسازی رویه آسفالت جاده دسترسی معدن باریت شاه نشین برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 6700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =