کد خبر 6723
۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

تهیه فولاد مورد نیاز اندونزی از ایران/ گسترش روابط تجاری دوکشور بزرگ اسلامی

تهیه فولاد مورد نیاز اندونزی از ایران/ گسترش روابط تجاری دوکشور بزرگ اسلامی

سفیر اندونزی در ایران در سفر به استان کرمان گفت: تهیه فولاد از ایران توسط اندونزی قطعا بیشتر خواهد شد و امیدوارم بتوانیم این تهاتر را انجام دهیم.

به گزارش آهن نیوز؛ رونی پراستیو یولیانتورو سفیر اندونزی در ایران که به کرمان سفر کرده است در دیدار با استاندار کرمان گفت: تهیه فولاد از ایران توسط اندونزی قطعا بیشتر خواهد شد و امیدوارم بتوانیم این تهاتر را انجام دهیم.  

وی افزود: استان کرمان علاوه بر منابع معدنی در زمینه کشاورزی خرما و پسته نیز تجارت خوبی دارد و براساس آماری که از توسعه تجارت ایران داریم صادرات خرما به اندونزی زیاد است.

او با اشاره به سفر اخیر آیت‌الله رئیسی به اندونزی اظهار داشت: این سفر، زمینه ارتقای روزافزون همکاری‌های دو کشور را فراهم کرد و در طول سفر تفاهم نامه‌های زیادی امضا شد و اکثر تفاهمنامه‌ها در مورد مسائل اقتصادی بود که پیش زمینه‌ای برای همکاری‌های بیشتر اقتصادی می‌تواند باشد.

سفیر اندونزی گفت: در این سفر، رئیس جمهور اندونزی در مورد انتقال پایتخت اندونزی از شهر جاکارتا به شهر دیگری نیز صحبت نمود که پایتحت جدید نیازمند سرمایه‌گذاری از جمله ساخت و ساز است.

وی در ادامه گفت: ما امیدوار هستیم ایران بتواند یک سرمایه‌گذاری در توسعه این پایتخت انجام دهد، طبق روال گذشته تهیه فولاد از ایران قطعا بیشتر خواهد شد و امیدوارم بتوانیم این تهاتر را انجام دهیم.

سفیر اندونزی با اشاره به همکاری‌های دو جانبه‌ای که بین اندونزی و استان کرمان است، گفت: برای گسترش روابط و عقد قرارداد خواهرخواندگی بین استان کرمان و یکی از استان‌های اندونزی اعلام آمادگی می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 6723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =