کد خبر 6743
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

سرمربی جدید فولاد از اسپانیا می‌آید

سرمربی جدید فولاد از اسپانیا می‌آید

از اهواز خبر می‌رسد خوان ایگناسیو مارتینز سرمربی ۵۹ ساله اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده و قرار است به همراه دو دستیار اسپانیایی روز چهارشنبه به اهواز بیاید.

به گزارش آهن نیوز؛ فولاد خوزستان پس از سه باخت پیاپی در لیگ برتر علیرضا منصوریان را از سمتش اخراج کرد و در دیدار با پرسپولیس هدایت این تیم به احمد آل نعمه و اولی گلادیسون سپرده شد که بازهم قرمزهای اهوازی شکست خوردند.

حال از اهواز خبر می‌رسد خوان ایگناسیو مارتینز سرمربی ۵۹ ساله اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده و قرار است به همراه دو دستیار اسپانیایی روز چهارشنبه به اهواز بیاید. اولی گلادیسون به عنوان مربی بدنساز و نادر غبیشاوی به عنوان مربی گلرها کارشان را ادامه خواهند داد و هنوز تکلیف مربیان بومی کادرفنی قبلی مشخص نشده است.

ایناسیو سابقه حضور در لالیگا را با تیم‌های لوانته، وایادولید و آلمریا را در بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ دارد و پس از آن به لیگ چین پیوست. او در تیم‌های شانگهای شنژین و میژو میژیان چین نیز سابقه کار دارد.

این مربی اسپانیایی پس از چین به لیگ کویت رفت و هدایت العربی را پذیرفت و پس از ۶ بازی و ۳ باخت و ۳ تساوی از کارش اخراج شد. او در سال ۲۰۲۰ با ساراگوسا در سگوندا لیگ اسپانیا حضور داشت و با این تیم به رتبه‌های پانزدهم و دهم رسید. حالا او باید به اهواز بیاید و هدایت فولاد بحران زده را بر عهده بگیرد تا این تیم را از قعر جدول جدا کند.

به نظر می‌رسد معارفه این مربی روز چهارشنبه در اهواز انجام شود و تمرینات نیز با تصمیم این سرمربی دنبال گردد، البته اگر اتفاق خاصی در این دوروز نیفتد.

انتهای پیام/

کد خبر 6743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =