کد خبر 6746
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا

تیرآهن وارد کانال ۲۳ هزار تومان شد

تیرآهن وارد کانال ۲۳ هزار تومان شد

طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ قرار است ۳۲۰ هزار ۸۱۵ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و انواع گالوانیزه G، قلع اندود و گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ قرار است ۳۲۰ هزار ۸۱۵ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و انواع گالوانیزه G، قلع اندود و گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود. 

تیرآهن عرضه شده در بورس کالای امروز با کاهش حجم ۱۴/۴ درصدی به مقدار ۲۳ هزار و ۱۷۱ تن است که نرخ پایه آن با ۰/۶ درصد افزایش به مبلغ ۲۳ هزار و ۱۱۳ تومان معامله خواهد شد. کمترین قیمت عرضه شده این محصول ۲۱ هزار و ۸۵۵ تومان و بیشترین قیمت ۲۳ هزار ۴۳۵ تومان است.

همچنین میلگرد با ۲۶۵ هزار و ۷۱۹ تن ۳/۳ درصد کاهش حجم عرضه نسبت به عرضه قبل دارد. میانگین موزون نرخ پایه این محصول ۲۲ هزار و ۶۸۶ تومان یا حدود ۲۴ هزار و ۷۲۸ تومان به اضافه ارزش افزوده و و تقریبا ۳۰۰ تومان بالاتر از میانگین نرخ پایه عرضه گذشته (۲۲ هزار و ۳۸۸ تومان) بر روی سایت بورس کالا قرار گرفته است. پایین ترین قیمت عرضه شده این محصول ۲۲ هزار و ۱۳۴ تومان و بیشترین قیمت ۲۳ هزار و ۸۱ تومان است.

ناودانی با دو هزار و ۲۰ تن حجم عرضه شده، کاهش ۰/۴ درصدی نرخ پایه داشته و به مبلغ ۲۳ هزار و ۲۸۵ تومان درحالی در تابلوی معاملات قرار می‌گیرد که افزایش حجمی به مقدار ۱ درصد نسبت به عرضه قبل دارد.

نبشی نیز با ۴۴/۹ درصد کاهش حجم نسبت به عرضه قبل داشته و به مقدار هزار و ۲۵۵ تن و کاهش ۰/۶ درصدی نرخ پایه به قیمت ۲۲ هزار و ۷۶۶ تومان معامله خواهد شد.

ورق قلع اندود با ۸۰۰ تن حجم عرضه و ۵۱ هزار تومان نرخ پایه، تغییر حجم و قیمتی نسبت به هفته قبل ندارد و توسط صنایع فولاد توان آور آسیا برای تحویل ۱۴ آذر به صورت تسویه نقدی برنامه‌ریزی شده است.

ورق گالوانیزه G هم با ۱۷ هزار و ۸۵۰ تن حجم عرضه و ۳۷ هزار و ۴۸۰ تومان میانگین نرخ پایه، افت قیمت ۲/۷ درصدی نسبت به هفته قبل داشته اما تغییر حجم آن نیز در حد افزایش ۱۴۶/۲ درصدی است. دامنه قیمتی عرضه شده برای این محصول بین ۳۶ هزار و ۲۲۳ تومان تا ۳۸ هزار و ۸۸۰ تومان است.

ورق گرم موجود در لیست عرضه امروز ۴۸/۴ درصد کاهش حجم نسبت به عرضه قبل داشته و به مقدار ۱۰ هزار تن و با نرخ پایه ۲۵ هزار و ۳۵ تومان در تابلوی معاملات قرار خواهد گرفت. تسویه این هفته این محصول به صورت اعتباری است.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات مربوط به زنجیره فولاد را به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد:

تیرآهن وارد کانال ۲۳ هزار تومان شد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =