کد خبر 6748
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

بازار آهن و فولاد در معاملات دیروز علیرغم وجود نوسانات جزئی تحت تاثیر افزایش و کاهش نرخ دلار اما فعالیت چندانی نداشت به طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در بازار دیروز نرخ دلار افت جزئی به قیمت ۴۹ هزار و ۷۲۷ تومان معامله شد، بازار آهن و فولاد نیز علیرغم وجود نوسانات جزئی تحت تاثیر افزایش و کاهش نرخ دلار اما فعالیت چندانی ندارد به طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی،نرخ میلگرد ذوب آهن اصفهان در کارخانه و انبار نسبت به نرخ اعلامی روز قبل آن بدون تغییر اعلام شده و بین ۲۴ هزار و ۷۰۰ تا ۲۷ هزار ۳۰۰ تومان معامله شد. همچنین نرخ تعلامی برای تیرآهن ذوب آهن اصفهان در کارخانه نیز ثابت بوده و بین ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شد.

در بخش محصولات نخت فولادی، نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین و آجدار پرسی) نسبت به وز قبل آن با ۱۰۰ الی ۲۵۰ تومان افزایش ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۳ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام نرخ شده و نرخ انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه) و ورق سیاه کاویان بدون تغییر بود.

به همین ترتیب برای انواع قوطی پروفیل نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۳۰۰ الی ۸۰۰ تومان افزایش اعمال شده و بین ۳۴ هزار و ۵۰۰ تا ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان خرید و فروش شد اما نرخ پروفیل زد به دلیل نوسانات گسترده اعلام قیمت نشد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی بدون تغییر بوده اما نرخ اعلامی برای شمش فولادی با ۱۵۰ تومان افزایش، بین ۲۱ هزار و ۶۰۰ تا ۲۲ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =