کد خبر 6774
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

سه شنبه در بازار آهن چه گذشت؟

سه شنبه در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار نیمه تعطیل روز سه شنبه با ثبات نسبی نرخ دلار، در بازار آهن‌آلات نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دلار روز سه شنبه در بازار تهران با قیمت ۴۹ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد که نسبت به نرخ روز قبل آن تغییر قابل توجهی نداشت، در بازار نیمه تعطیل این روز نیز ثبات در اکثر مبادی فروش وجود داشت طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در این میان در بخش محصولات ذوبی، نرخ میلگرد ذوب آهن اصفهان در کارخانه با ۱۰۰ تومان افزایش همراه بوده وبین ترخ‌های ۲۴ هزار و ۸۰۰ تا ۲۷ هزار و ۴۰۰ برای انواع سایزها معامله شد اما در انبار  بدون تغییر اعلام شد.

نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان هم در کارخانه نسبت به نرخ اعلامی روز قبل از آن به مقدار ۲۵۰ الی ۶۰۰ تومان افزایش داشت و بین ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رفت.

همچنین در بخش محصولات تخت فولادی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین، کاویان و آجدار پرسی) و انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه) ثبات قیمت داشته و بین ۳۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳۳ هزار و ۷۰۰ تومان برای انواع محتلف اعلام شد.

برای انواع قوطی و پروفیل نیز نرخ‌های اعلامی روز سه شنبه تغییری نداشته و بین ۳۴ هزارو ۵۰۰ تا ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت. نرخ پروفیل زد نیز به دلیل نوسانات بالا اعلام نشد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و شمش فولادی ثابت و بدون تغییر قیمت بود.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =