کد خبر 6822
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

افزایش ۴۵۰ تومانی نرخ تختال C بعد از ۱۰ ماه

افزایش ۴۵۰ تومانی نرخ تختال C بعد از ۱۰ ماه

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز قرار است ۲۴۴ هزار و ۸۸۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم و انواع ورق سرد B، گالوانیزه G، قلع اندود و رنگی در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ قرار است ۲۴۴ هزار و ۸۸۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم، ورق سرد B، ورق گالوانیزه G، ورق قلع اندود و ورق رنگی در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد. این مقدار عرضه نسبت به هفته قبل ۸/۴ درصد افزایش دارد.

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز ۱۸.۹ درصد افزایش حجم نسبت به هفته قبل داشته و با حجم ۱۸۸ هزار و ۸۸۰ تن و قیمت میانگین پایه ۲۰ هزار ۱۵۳ تومان بر روی تابلو معاملات خرید و فروش خواهد شد که افزایش قیمت یک درصدی نسبت به هفته قبل دارد، گفتنی است کمترین نرخ پایه عرضه شده برای این محصول ۱۹ هزار و ۲۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۲۰ هزار و ۶۵۶ تومان است. 

امروز همچنین عرضه انواع ورق‌ها در بورس کالا موجود که تماما توسط فولاد مبارکه عرضه شده است. از جمله ۷ هزار تن ورق سرد B با قیمت پایه ۳۱ هزار و ۳۵۱ تومان به صورت تسویه نقدی برای تاریخ تحویل ۲۰ آذر برنامه‌ریزی شده است. نرخ این محصول نسبت به هفته قبل ۰.۱ درصد افزایش و حجم آن تغییری نداشته است.

در میان محصولات عرضه شده ۵ هزار تن ورق گالوانیزه G با نرخ پایه ۳۸ هزار و ۸۹۶ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل تغییر حجم و قیمت نداشته و به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری تسویه خواهد شد.

تالار صنعتی بورس کالا امروز همچنین میزبان ۶ هزار تن ورق رنگی با نرخ پایه ۴۵ هزار و ۱۸۰ تومان تعیین شده است. گفتنی است نوع تسویه این محصول نیز به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری تعیین شده است.

آخر کالا نیز مربوط به ورق قلع اندود است که به حجم ۷ هزار تن و با نرخ پایه ۴۲ هزار و ۴۵ تومان معامله خواهد شد.

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

افزایش ۴۵۰ تومانی نرخ تختال C بعد از ۱۰ ماه

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =