کد خبر 6864
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵

بُرد فولاد هرمزگان در دربی

بُرد فولاد هرمزگان در دربی

تیم فولاد هرمزگان از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور در شهرآورد هرمزگانی‌ها در یک رقابت دیدنی تیم همشهری خود شهرداری بندرعباس را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

به گزارش آهن نیوز؛ تیم فولاد که در بازی رفت از شهرداری بندرعباس شکست خورده بود، شامگاه چهارشنبه آمده بود تا در چارچوب هفته چهاردهم در زمین ساحلی غدیر بندرعباس شکست دور رفت را جبران کند.

در وقت نخست با همه تلاشی که ۲ تیم از خود نشان دادند گلی از دروازه‌ها عبور نکرد و در وقت دوم این تیم فولاد بود که به گل رسید و زننده این گل «امیر حسین حمزه پور» بود.

تلاش تیم شهرداری بندرعباس برای رسیدن به گل در وقت پایانی ثمر داد و «احسان درا» از روی ضربه ایستگاهی توانست بازی را به تساوی بکشاند؛اما این پایان کار نبود؛ «روح اله صفا» در دقیقه پایانی بازی با زدن گل پیروزی بخش تیم فولاد هرمزگان را به سه امتیاز این بازی رساند.

در این رقابت که جمعی از مسوولان ورزشی استان و هواداران ۲ تیم حضور داشتند. حسین رکنی، عسگری، خسروی، محمد مجدالدین و احسان اسدی بازی امروز را قضاوت کردند و ناظر داوری را صدرالدین موسوی برعهده داشت.

لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور ۱۰ تیم فصل جدید رقابت فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور زیرنظر کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال از ۲۴ اردیبهشت ماه جاری با حضور ۱۰ تیم در قالب یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در مناطق مختلف کشور آغاز شد.

در این رقابت که شانزدهمین لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شود شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان از استان هرمزگان، تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، صنعت فرش حداد اصفهان و حیات داود گناوه حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 6864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =