کد خبر 6888
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

اختصاص بیش از ۴۲ درصد سهمیه استخدامی به کارکنان شرکت فولاد

اختصاص بیش از ۴۲ درصد سهمیه استخدامی به کارکنان شرکت فولاد

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان گفت: بیش از ۴۲ درصد از سهمیه کارشناسی در آزمون‌های استخدامی شرکت فولاد به کارکنان شاغل در این شرکت اختصاص یافته است.

به گزارش آهن‌نیوز؛ مخاطبان فارس با راه‌اندازی پویشی خواستار ارتقای شغلی کارکنان قراردادی شرکت صنعت فولاد شادگان شدند. این کمپین با عنوان«ارتقای شغلی پرسنل قرارداد معین شرکت صنعت فولاد شادگان» در سامانه «فارس من» ثبت شده است.

مخاطبان در این پویش عنوان کرده‌اند: « ما تعدادی از پرسنل شرکت صنعت فولاد شادگان در سال 1394 آزمون در استخدامی استخدامی شرکت کردیم و در حال حاضر درخواست حمایت از ارتقای جایگاه شغلی بدون آزمون و فقط با کانون ارزیابی را خواستاریم.»

محمد جامعی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در خصوص درخواست  برخی از پرسنل شرکت صنعت فولاد شادگان برای ارتقا شغلی بدون شرکت در آزمون استخدامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تعدادی از همکاران ما که در حال حاضر در شرکت صنعت فولاد  شادگان مشغول به کار هستند درخواست دارند که بدون شرکت در آزمون تبدیل وضعیت شوند اما بر اساس ضوابط نیروهای شرکتی که در دستگاه‌ها و شرکت‌ها مشغول به‌کار هستند، تنها از طریق آزمون استخدامی تبدیل وضعیت می‌شوند.

وی ادامه داد: برگزاری آزمون استخدامی راهی عادلانه برای جذب نیروی انسانی بر اساس تخصص و کارآمدی به شمار می‌رود. البته برای جذب نیروهای شاغل در این مجموعه نیز امتیازاتی در دفترچه آزمون در نظر گرفته شده است و تجربه و تخصص کارکنان شاغل نیز احتمال قبولی آنها را افزایش می‌دهد.

جامعی همچنین با اشاره به فرآیند بومی گزینی در آزمون استخدامی شرکت صنعت فولاد شادگان گفت:  بالاترین امتیاز در آزمون‌های برگزار شده توسط شرکت فولادخوزستان که معادل ۲۵ درصد نمره خام است، به کارشناسان بومی شهرستان شادگان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: در عین حال بیش از ۴۲ درصد از سهمیه کارشناسی نیز در این آزمون‌ها به کارکنان شاغل قرارداد مدت معین و تامین نیرو در این شرکت اختصاص یافته است.

به گزارش فارس، شرکت فولاد خوزستان بزرگترین عرضه کننده شمش فولاد و دومین قطب تولید فولاد خام در کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر 6888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =